Problem polega na tym, że tak naprawdę to klienta gówno obchodzi czy mają telefony zastępcze na stanie czy nie. Jeżeli nie mają to powinni go chociaż skierować do innego salonu, gdzie takie mają. Kiedy w końcu polscy operatorzy nauczą się, że "nasz klient, nasz pan". Wydaje mi się, że najlepsza obsługa jest w Playu i wynika to z tego, że jako najmłodszy operator muszą po prostu starać się o każdego - i
Nie, kupujesz telefon za 300 zł abonament 100 zł po miesiącu się psuje, oddajesz na gwarancję, nie dostajesz nic... telefon wraca za miesiąc (prawdopodobnie naprawiony) a Ty bulisz 100 zł abonamentu za to że nie używałeś telefonu :) Brawo jacy Wy jesteście genialni! Operator powinien Wam zagwarantować telefon zastępczy gdy Wasz popsuję się na gwarancji :|
Weź pod uwagę, że płacąc abonament 100 złotych miesięcznie, w ciągu roku wydajesz na telefon, tyle, co klient biznesowy w ciągu miesiąca. I to o takich klientów się dba, bo to na nich się zarabia.
Łatwiej jest zwabić nowego klienta, niż utrzymać starego. Dlaczego? Nowy dostanie (przykładowo) za 50zł 150 minut i telefon za 300zł. To samo 150 minut staremu trzeba dać za 30zł i telefon za połowę ceny. Czyli podsumowując
Całkowicie sie z Tobą zgadzam i doskonale rozumiem ten punkt widzenia. Niemniej jednak, to nie jest fair i klienci indywidualni też mają swoje prawa - a przynajmniej powinni mieć. Może za kilkanaście (-dziesiąt?) lat to się zmieni.
Problemem jest to, że nie ma u nas zbyt wielu alternatyw, bo wszyscy operatorzy tylko zdzierają ile się da. Nie jestem jakimś fanem państw leżących na zachód od nas, ale z tego co mi wiadomo
Ja pie**ole jakbym miał każdą taką sytuację wrzucać na wykop byłoby ich kilka dziennie. No już się kurna nie rozżalaj paniczu Klantik nad swym ciężkim żywotem, bo jak dostaniesz wreszcie raz a porządnie w dupę to tego typu przyziemne problemy zejdą na n-ty plan.
3 tygodnie temu miałem dokładnie to samo w "salonie" play'a. No i kurna co z tego?
nudne jak flaki z olejem. biadolic potrafimy wszystkim na okolo ale pokazac takim firmom co o nich myslimy to juz nikomu sie nie chce. a jak sie nie chce to beda dalej nas olewac.
Komentarze (26)
najlepsze
Daj Pan spokój i wyślij oficjalne pismo do Plusa, bo kolejna "afera" w stylu "jak firma XYZ traktuje klienta" robi się już nudna..
robi się nudna do czasu kiedy sam padniesz jej ofiarą
Weź pod uwagę, że płacąc abonament 100 złotych miesięcznie, w ciągu roku wydajesz na telefon, tyle, co klient biznesowy w ciągu miesiąca. I to o takich klientów się dba, bo to na nich się zarabia.
Łatwiej jest zwabić nowego klienta, niż utrzymać starego. Dlaczego? Nowy dostanie (przykładowo) za 50zł 150 minut i telefon za 300zł. To samo 150 minut staremu trzeba dać za 30zł i telefon za połowę ceny. Czyli podsumowując
Problemem jest to, że nie ma u nas zbyt wielu alternatyw, bo wszyscy operatorzy tylko zdzierają ile się da. Nie jestem jakimś fanem państw leżących na zachód od nas, ale z tego co mi wiadomo
3 tygodnie temu miałem dokładnie to samo w "salonie" play'a. No i kurna co z tego?