Jak mnie #!$%@? sytuacja gdzie widzisz całą lewą i prawą stronę wolną od przechodniów / rowerzystów i... musisz stanąć? Nie można sobie powoli skręcić bez zatrzymywania ? Przecież to jest jakieś #!$%@?.
Największą wadą zielonych strzałek jest to że kiedy masz zielone światło i skręcasz w lewo l i masz ustąpić komuś z przeciwnej strony skrzyżowania kto skręca w prawo to nie wiesz czy miał zielone światło czy zieloną strzałkę.
@qwerty54321: Nadal nie mogę pojąć, dlaczego po prostu nie pali się zielone w dwie strony, tylko z jednej strony ma być czerwone i strzałka w prawo. Tak duży jest ruch (od strony gdzie jest strzałka), że ci z przeciwka nie daliby rady skręcić w lewo?
@xnb: podejrzewam iż na zielonej strzałce ludzie zwracają większą uwage czy mogą wjechać niż na zielonym świetle. Trochę dziwne by było gdyby auta z dwóch kierunków wjeżdżając w tym samym kierunku miały jednocześnie zielone. Można nawet stwierdzić że ci skręcajacy w lewo mieli jakby zieloną strzałkę bo musieli by przepuścić tych skrecajacych w prawo. Tak jak jest to jest lepiej bo skrecajacy w prawo poza swoim zielonym mają dodatkowo szansę przejazdu
Do każdego przepisu trzeba podchodzić z rozsądkiem. Zawsze, nigdy - to dobre na egzaminie, ale życie wymaga elastyczności. Nie ma potrzeby zatrzymywania się przed strzałką, gdy wokół nie ma żywego ducha.
Ale co do #motocykle to proszę szanować, poza bardzo wąską grupą "świeżych nabyców przecinaków" to akurat motocykliście są jedną z nielicznych grup najbardziej przestrzegających takich przepisów na drodze. Prędkość ok, można zarzucić motocyklistom, ale nie nieznajomość przepisów i znaków drogowych.
Komentarze (128)
najlepsze
Ona to powiedziała xD
@CitroenXsara: A najechał Ci ktoś kiedyś w bagażnik?
@CitroenXsara: Czyli zatrzymujesz się tylko, gdy jest powód. Jak wszyscy.
Komentarz usunięty przez moderatora