EA: "gry są obecnie zbyt skomplikowane"

Słowa, które właśnie przeczytaliście nie są żartem, a EA najwyraźniej chce tworzyć jeszcze mniej złożone gry. W tej sprawie głosu w jednym z wywiadów udzielił Richard Hilleman, CEO EA.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 149
- Odpowiedz





Komentarze (149)
najlepsze
źródło: comment_JIITD9kRaeSOWEWCwt3Cm3IYGtHoGfcy.jpg
Pobierz:)
źródło: comment_N8Wn3GODWwpOorMsnWtyfpGBK7iusCva.jpg
PobierzFilm dodany 1 listopada 2011.
4 października 2011 zostaje wydane Rage:
- durne intro Bethesdy na początku? Jest
- press space? Jest press enter.
- dwie opcje graficzne na krzyż?
Taki Skyrim jeat prosty niczym konstrukcja cepa w porownaniu do tes III. W ogole rpg najbardziej dostaja po dupie przez uproszczenia, porownajmy np baldura z nowymi produkcjami.
Właśnie do mnie dotarło, że wszystkie najnowsze gry w jakie gram/łem są z kickstartera: banner saga, blackguards, lords of xulimia, age of wonders. Za chwilę wyjdą: Pillars of Eternity, Numenera, Blackguards 2, banner saga 2. Solidny kij w dupę czołowym gigantom rynku growego.
Będzie to wypowiedź gracza, który zaczynał w latach 80' na ZX Spectrum, a dzieciństwo spędził przy Pegasusie. Znudzicie się.
Ale też nie o tych czasach będę pisał, tylko z perspektywy starodawnego gracza - bo nie mam do tego bloga ;)
Osobiście nie zgadzam się z podejściem z artykułu, ale... może jednak?
Od
Z faktami nie ma co dyskutować. Mamy dużo mniej czasu. Gry stały się masową rozrywką.
Jednak wydaje mi się, że domaganie się przez graczy tworzenia produkcji o zróżnicowanej trudności, złożoności jest
Obecne gry przypominają bardziej gre w odkrywanie wskazówek i samouczka niż samo skupienie się na grze, są tytuły które dosłownie kierują graczem jakby był debilem.
źródło: comment_p8GDjqob8hnjY9MWdJIfBLxsWHPs0w3P.jpg
Pobierz