EA: "gry są obecnie zbyt skomplikowane"
![EA: "gry są obecnie zbyt skomplikowane"](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_cM38WNshZpV9oSF3g3HurejAqMHOiZjE,w300h194.jpg)
Słowa, które właśnie przeczytaliście nie są żartem, a EA najwyraźniej chce tworzyć jeszcze mniej złożone gry. W tej sprawie głosu w jednym z wywiadów udzielił Richard Hilleman, CEO EA.
![WesolyMorswin](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WesolyMorswin_bCI5PxNH8t,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 149
- Odpowiedz
Komentarze (149)
najlepsze
Autor chyba nie pamięta, jak diabelnie trudne były gry w erze joysticków. Gry z czasów atari i amigi dla przeciętnego współczesnego casuala nie do przejścia, mimo prostego sterowania. Assassins Creed przechodzi się sam, a ma bardzo złożone sterowanie. Poziom trudności nie ma nic wspólnego ze skomplikowaniem sterowania.
Jeśli coś mi przeszkadza w zagraniu chwilę, to najbardziej są to wszystkie ekrany wejściowe, launchery, loadery, patchery i inne ustrojstwa.
Szybka zabawa w GModa? Jasne, ale najpierw włączy się steam, potem zaskoczy że musi zaktualizować, potem włączy ponownie, potem zaktualizuje grę, potem gra będzie ładowała się kilka minut...
Nie wspomnę o samouczkach EA dla dwuletnich dzieci, gdzie pokazują ci palcem co masz nacisnąć
Branża gier wróci na normalne tory gdy takie przerośnięte i nienasycone monstra jak Ubisoft, Activision i EA znikną. Gry to sztuka a oni traktują je jak maszynkę do pieniędzy. Najpierw twórczość, kasa wpadnie sama gdy dzieło będzie tego warte.
Sam tego nie popieram, ale skoro mają takich klientów to w czym problem? Czy reszta rynku pójdzie za ciosem? Zapewne nie, część może i owszem ale część developerów wykorzysta niszę i będzie tworzyło "trudne" gry.