EA: "gry są obecnie zbyt skomplikowane"
Słowa, które właśnie przeczytaliście nie są żartem, a EA najwyraźniej chce tworzyć jeszcze mniej złożone gry. W tej sprawie głosu w jednym z wywiadów udzielił Richard Hilleman, CEO EA.
WesolyMorswin z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 149
Komentarze (149)
najlepsze
Nie wspomnę o samouczkach EA dla dwuletnich dzieci, gdzie pokazują ci palcem co masz nacisnąć
Branża gier wróci na normalne tory gdy takie przerośnięte i nienasycone monstra jak Ubisoft, Activision i EA znikną. Gry to sztuka a oni traktują je jak maszynkę do pieniędzy. Najpierw twórczość, kasa wpadnie sama gdy dzieło będzie tego warte.
Sam tego nie popieram, ale skoro mają takich klientów to w czym problem? Czy reszta rynku pójdzie za ciosem? Zapewne nie, część może i owszem ale część developerów wykorzysta niszę i będzie tworzyło "trudne" gry.
Reszta przycisków służyć będzie do wykonywania akcji. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wyloguj_Mnie: jaka popularnosc? Porownaj z FIFA, CoDem, Battlefieldem czy innymi tasiemcami - Dark Souls ani troche nie jest przy nich popularne...
Mimo tego byla to gra magiczna, oferujaca dziesiatki godzin rozgrywki i mega
Ale żeby to pojąć trzeba skończyć liceum.
@Tremade: daj znać, kiedy je skończysz.
- standardem jest gra w której jest tylko 'god mode'
- odblokowanie każdego innego poziomu trudności jako DLC
Gry nie będą za trudne dla "typowego dla EA" gracza, a i hajs dodatkowy będzie.
Oryginalny tytuł: Games "still too hard to learn," says Electronic Arts chief creative officer
http://www.gamewatcher.com/news/2015-06-02-games-still-too-hard-to-learn-says-electronic-arts-chief-creative-officer
Przetłumaczony tytuł i sens w polskim artykule nie ma nic wspólnego z oryginałem.
Jezeli porownac sprzedaz call of duty i np takiego dragon age albo shadow of mordor to rzeczywiscie mozna pomyslec, ze to ulamek. Ale to nie oznacza, ze na takich grach sie nie zarabia. Poza tym ile mozna grac w coda lub bf'a?