EA: "gry są obecnie zbyt skomplikowane"
![EA: "gry są obecnie zbyt skomplikowane"](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_cM38WNshZpV9oSF3g3HurejAqMHOiZjE,w300h194.jpg)
Słowa, które właśnie przeczytaliście nie są żartem, a EA najwyraźniej chce tworzyć jeszcze mniej złożone gry. W tej sprawie głosu w jednym z wywiadów udzielił Richard Hilleman, CEO EA.
![WesolyMorswin](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WesolyMorswin_bCI5PxNH8t,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 149
- Odpowiedz
Komentarze (149)
najlepsze
Prosta mechanika pewnie sprawdza się w grach dla urządzeń dotykowych. A że granie stało się modne, urządzeń mobilnych przybyło to nie ma się co dziwić, że EA zwąchało łatwe pieniądze. Cukierkowa grafika, banalne zasady, kilka DLC, odpowiednia reklama i gotowe.
źródło: comment_HfSPKfyi0a0B23VBwRHPQ1PbfhExbzyf.jpg
PobierzPrzy wyborze stopnia trudności można było skonfigurować sobie osobno trudność różnych elementów gry. W zależności od preferencji gracza można było grać w strzelankę, grę przygodową lub logiczną.
Albo ustawić trudność nawet wszystkich elementów na minimum albo na maksa. Pełna dowolność.
A przypomnij sobie teraz stare gry, klasyki. Heroes III w które można grać dosłownie setki godzin. Gothic I i II w które mogłeś grać po 20-40 godzin. Różne stare RPGi, strzelanki etc. Ilość godzin gry była taka że często jedna gra wystarczała na kilka miesięcy.
A ile jest takich nowych gier? Większość