Ja, jako casual, który chce się zrelaksować, wracam do UT99 (ewentualnie HL1DM;), za to jako gra do esportu to tylko Q3. Nie obejrzałem jeszcze materiału, to nie wiem czy Archon wspomina, ale Q3 ma trochę rozwiązań, które mają utrzymywać balans, jak zdrowie >100 po respawnie (i chyba spadające do 100 przy pierwszym trafieniu, nie jestem pewien), czy areny praktycznie bez ślepych uliczek.
Bronie z UT strasznie pobieżnie opisane. Np. Shock Rifle to chyba najciekawsza broń. Podstawowy atak to promień natychmiastowo uderzający w cel o średnich obrażeniach, atak alternatywny to wolno poruszające się kule o dużych obrażeniach, no i dochodzi wisienka na torcie czyli combo - wypuszczenie kuli, a następnie trafienie jej promieniem powodowało iście śmiercionośny wybuch. O innych broniach też można więcej powiedzieć: strzelanie ze skumulowanego gluta, krótki zasięg ciągłego promienia plazmy vs. szybko
Ja jestem i będę fanboyem Q3. Jakimś cudem nie wciągnął mnie Unreal, za to w Q3 zagrywałem się z kumplem godzinami. Uwielbiam jego klimat, szybkość, bronie... A teraz łupię w Quake Live który traci mnóstwo na klimacie, ale to wciąż quake.
@igoraZ: QL... Chyba powrócę :). Q3 to jedyna znana mi gra oferująca tak szybką, płynną i dynamiczną rozgrywkę która w dodatku jest niesamowicie widowiskowa. Po sieci tak gładko grało mi się jeszcze tylko w Call of Duty 2. I chociaż przegrałem mnóstwo czasu w CS, zaliczyłem UT, BF, FEAR i multiplayery z innych gier, to do tej pory uważam że w Quake grało mi się najprzyjemniej. UT jak dla mnie ma
Mój pierwszy osiedlowy admin sieciowy a był to rok 2000 o ile pamiętam miał 3 miejsce w konkursie ogólnopolskim. Nie dało się w sieci z nim wygrać. Do dziś mam traumę :]
Komentarze (269)
najlepsze
CHWAŁA CI ZA TO!
Proste.
+23/-23
Oj wyrównana walka :D
Ja, jako casual, który chce się zrelaksować, wracam do UT99 (ewentualnie HL1DM;), za to jako gra do esportu to tylko Q3. Nie obejrzałem jeszcze materiału, to nie wiem czy Archon wspomina, ale Q3 ma trochę rozwiązań, które mają utrzymywać balans, jak zdrowie >100 po respawnie (i chyba spadające do 100 przy pierwszym trafieniu, nie jestem pewien), czy areny praktycznie bez ślepych uliczek.
Apropos nowości. Powstaje Open Tournament
Open Tournament
Zobaczymy. Wersja Pre-Alpha już jest.
https://sourceforge.net/projects/communityot/files/
Póki co fajnie też wygląda na screenach ta mapa: