Niestety, nie ma szans na podjęcie produkcji nowego 9-5. Choć, wbrew obiegowym opiniom, auto nie jest Insignią z innym designem, to jednak ma w sobie obszerne fragmenty Opla i GM nie dało licencji. A moim zdaniem auto było piękne. Także gotowa wersja kombi, która nie zdążyła nawet wejść do sprzedaży.
Z silnikami diesla nie powinno być problemu, bo skoro GM montował w Saabach i Oplach silniki JTD Fiata, to nowy właściciel pewnie
@Plackartnyj: Ja tam w nich wierzę. Bo samym 9-3 ciężko będzie wyjść na swoje. Kupując Saaba musiał się liczyć z wydatkami.
Dla mnie ideałem byłoby kupienie Saaba przez von Koenigsegga i wypozycjonowanie marki pomiędzy Volvo, a Koenigseggem. I może jeszcze doczekam tych czasów.
Zycze im powodzenia. Mieszkam obecnie w Trollhattanie i zal mi troche tych Szwedow i ich znikajacych marek. SAAB jest tu wszechobecny i mam nadzieje, ze jednak uda sie go wskrzesic. Chociaz ze szwedzkim socjalem ciezko bedzie fabryce sie utrzymac. Ale chyba dlatego stawiaja glownie na konsultantow a nie etatowych pracownikow.
Jedna z lepszych informacji ostatnio! Trzymam kciuki bo to fantastyczne samochody - kto jeździł, ten wie, jak ciężko "zaspokoić" się potem innym samochodem :)
@Misieq84: Taka sama "zaleta", jak niemożliwość założenia LPG do jakiegoś silnika. Jak ktoś ma nadmiar gotówki, przekażę listę organizacji charytatywnych bardziej zasługujących na donacje niż Bayerische Motoren Werke.
Komentarze (67)
najlepsze
Z silnikami diesla nie powinno być problemu, bo skoro GM montował w Saabach i Oplach silniki JTD Fiata, to nowy właściciel pewnie
Dla mnie ideałem byłoby kupienie Saaba przez von Koenigsegga i wypozycjonowanie marki pomiędzy Volvo, a Koenigseggem. I może jeszcze doczekam tych czasów.
Ma Mirek talent do kwiecistych opisów aukcji :))
Ciekawe czy jakbym chciał kupić bez miernika lakieru to zejdzie coś z ceny.