@valdo: Zbankrutowali bo GM nie miało pomysłu na ich rozwój. Saab był innowacyjny za czasów modelu 99 i 900. Później to Opel w przebraniu, choć uroczy.
a ja właśnie ostatnio rozważałem zakup 9-3 Aero XWD (2.8t), tylko odrzucał mnie brak "supportu". a tu taka dobra wiadomość. mam nadzieję, że opracują jakiś nowy model z napędem na tył lub 4x4 w standardzie.
@jceel: ja tam problemow nie mam, ale mowie jakie problemy maja inni ludzie ktorzy pasjonuja sie Saabami nie jacys tam przecietni Janusze co jezdza samochodem az padnie ;)
Z tego co zerknalem XWD w Saabach to ten sam Haldex uzywany w Insignii.
Mam Saaba 9-5 w prawdzie za krótko by móc go w pełni ocenić (bo dopiero 2 miesiące) ale robi świetne wrażenie, jest bardzo wygodny, wszystko dopracowane, póki co bezawaryjny - jedyny problem to spalanie, ale widziały gały co brały :)
Natomiast co do złomnika to pisali wiele bredni jak np. kiedyś wrzucenie do listy najgorszych silników - 1.8 GDI (z Carismy i Volvo S40) w dodatku ze względu na duże
Komentarze (67)
najlepsze
- zakładanie identycznych opon z identycznym stopniem zużycia bieżnika na obie osie
- wymienianie oleju w skrzyni rozdzielczej
- nie wjeżdżanie na rolki testujące hamulce na stacji diagnostycznej :))))
itd
Z tego co zerknalem XWD w Saabach to ten sam Haldex uzywany w Insignii.
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/05/29/najgorsze-samochody-za-20-tys-zl-pszeglont/
Mam Saaba 9-5 w prawdzie za krótko by móc go w pełni ocenić (bo dopiero 2 miesiące) ale robi świetne wrażenie, jest bardzo wygodny, wszystko dopracowane, póki co bezawaryjny - jedyny problem to spalanie, ale widziały gały co brały :)
Natomiast co do złomnika to pisali wiele bredni jak np. kiedyś wrzucenie do listy najgorszych silników - 1.8 GDI (z Carismy i Volvo S40) w dodatku ze względu na duże
Przyjmuję zakłady.
Ciekawe jak bardzo Cię zminusują.
Zakłady u mnie. :)