W piątek najpierw przestało mi działać forum. Za chwilę dostaje info, że na serwerze jest interwencja, chwilę później, że wymienili dyski i zainstalowali nowy system. Moja firma wisi na włosku (ów forum pełniło rolę łącznika pomiędzy moimi usługami i jest niezbędne). Dopiero dziś udało mi się odkupić uszkodzone dyski od OVH (chociaż nadal nie mam potwierdzenia, że wysłali, pewnie odpiszą jak będę mieli czas). Przez cały weekend byłem zwodzony za nos przez
@soon: i jakis pan mietek z ovh moze Ci grzebac w strukturze maszyny? o.O Czy masz wykupiona dedykowana pomoc techniczna 24/7? Konkurencja akurat w Polsce jest licha odnośnie maszyn dedykowanych :/
Ostatnio wszystkich potraktowali tragicznie zmniejszając prędkości łącz. Wykupione 1 gbs lub więcej a oni w trakcie opłaconych umów, w trakcie usług sobie zmieniają warunki. Nie ma co, konkurencja zaciera ręce. A to zachowanie, brak kultury to chyba już norma. Osobiście przenoszę usługi gdzieś indziej, został 1 serwer na placu boju, za kilka dni umrze śmiercią naturalną tak jak i opinie o tym, że OVH jest spoko... żart jakiś a nie hosting profesjonalny.
@NerwusPL: No mi nie ścięli, mam z całkiem starej oferty. Ciągle trzyma 1 gbit. Ale ogólnie to można na nich złożyć pozew zbiorowy. Chcą wykosić 10% userów którzy generują 60% ruchu. No ale to jest skur...o
@Zgroza: OVH ma dziwną manie update'owania swojego sprzętu w ciągu dnia i tak podczas jednego z update'u switchow core'owych wszystko padlo. Brak komunikacji w vlanie, 3 ESXy pracowały, ale nie mogły się ze sobą komunikować. Godz 12, dzień roboczy, produkcja stoi, klienci wkurzeni, przedstawiciele w terenie... ehhh to OVH
Komentarze (24)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora