Wpis z mikrobloga

#electropl - zamówiłem smartfona, przyszedł uszkodzony (mała dziurka na wyświetlaczu). Jak najszybciej z nimi to zalatwić? Zwrot kasy, reklamacja? Formularz na ich stronie, od razu do UOKIKu uderzać? Jakieś rady?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@yamciayamcia: o ile było taniej niż w sklepie? Zawsze mnie to trochę dziwi, że ludzie takie rzeczy kupują wysyłkowo. Ja lubię telefon poczuć w ręce, a poza tym doceniam komfort złożenia reklamacji w sklepie... I nie przeżywać takich stresów. współczuję.
  • Odpowiedz
@yamciayamcia: szczerze współczuję.

Kiedyś w sklepie widziałem jak facet się pocił z bezsilności - pół godziny łaził z laską wzdłuż półki z laptopami i omawiał każdy, a potem kupili biały.
  • Odpowiedz