Wpis z mikrobloga

#berryuczy #nauczyciele #wykopuczy #licbaza

Tworze nowy tag, zobaczymy czy wyjdzie. Jestem nauczycielem w jednym z Wrocławskich liceów i pod tym tagiem będę (niekoniecznie codziennie, ale raz na parę dni na pewno) zamieszczał ciekawostki ze szkoły, w której uczę. Będzie trochę #stulejacontent , trochę #bekazrozowychpaskow czy też #bekazniebieskichpaskow . Od razu informuję, że ze względu na dobra uczniów, czy też moje własne w WIĘKSZOŚCI historii postaram się używać zmodyfikowanych imion ze względu na ich dobro. Od razu też dodaję jasno; komuś się to nie spodoba - nie musi śledzić. Mamy tutaj już #szczecinskidrajwer @MrFafik , który mnie do tego zainspirował. Dzieleniem się pasją z innymi. Ach i najważniejsze - WSZYSTKIE historie są #truestory , niekoniecznie #coolstory , i na pewno nie zawsze spodoba wam się moja reakcja na zachowania licealistów. Sam niedawno szkołę skończyłem, więc patrzę na to zupełnie inaczej, a Pani Dyrektor to moja dobra znajoma, więc puszcza w niepamięć niektóre moje wpadki. A więc;

#truestory #shortstory #mozecoolstory

Z dzisiaj, ale jak mus na start to mus. Miałem dziś dyżur na korytarzu i mimo, że w naszej szkole mamy duże boisko i teren przeznaczony dla palaczy wśród drzew (dużo drzew, trochę ławek itd.) to czasami zdarza się, że i w toaletach uczniowie palą lub robią inne dziwne rzeczy. Dziś było tak samo. Wszedłem do męskiej toalety skontrolować czy wszystko gra, i gdy mijałem pierwszą kabinę coś przykuło moją uwagę. Z kabiny wystawały buty. Damskie buty w męskiej toalecie. Postanowiłem kulturalnie zapukać, usłyszałem tylko "o #!$%@?", otworzyłem drzwi, a tam..

dziewczyna - nazwijmy ją Agata, bo będzie występowała w jeszcze kilku historiach, taka typowa #heheszka i chłopak, rok młodszy, Tomek. To jego debiut na mojej liście debili. Ale niech ma.