Aktywne Wpisy

wojtek-polki +766
Czyli mężczyzna który:
-ma ciągłość zatrudnienia
-nie był na L4 w ciąży
-nie był na macierzyńskim
-nie pobiera świadczeń na dziecko (800+ itp)
-nie korzysta z opieki nad chorym dzieckiem
-ma ciągłość zatrudnienia
-nie był na L4 w ciąży
-nie był na macierzyńskim
-nie pobiera świadczeń na dziecko (800+ itp)
-nie korzysta z opieki nad chorym dzieckiem
źródło: temp_file1429150910024872164
Pobierz
Bill_Kilgore +401
źródło: 1000059447
Pobierz




Kluczowy feature: części - kamery. Montowałoby się je na stałe na rakiecie (sondzie, lądowniku, łaziku...), i to z nich patrzyłoby się w kosmos w czasie lotu, zastępując obecną wolną kamerę. Stąd można sobie fantazjować: kamery o różnych kątach widzenia, kamery obrotowe, teleskopy...
Oczywiście misje załogowe dawałyby możliwość patrzenia oczami kerbali.
Obrazek poglądowy: zdjęcie powierzchni Wenus wykonane z pokładu radzieckiej Wenery 13. Uczciwie powiedzcie: czy to nie byłoby zajebiste?
#kerbalspaceprogram
PS: Kto jeszcze się nie zainteresował, bądź nie wziął udziału, zapraszam pod tag #wykopspaceprogram!
źródło: comment_eNbIywPG8j5ZaS3WTungqhwJvMyAVpG7.jpg
Pobierzpomysl spoko
Mój pomysł widzę trochę analogicznie do dostępnych w vanilla widoków IVA dla kerbali, gdzie dla każdego ludka w kabinie jest osobny widok POV, a między nimi przełączasz się (domyślnie klawisz V bodajże). Po instalacji na
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Hullcam VDS dodaje do gry kamery jako części. Można potem przez nie patrzeć w normalnym widoku gry: p-klik i activate camera - wtedy zwykła, trzecioosobowa kamera gry przenosi się do kamery-części. Świetną funkcją jest możliwość całkowitego wyłączenia
Choć ja musiałbym grać chyba na jakimś 4K telewizorze, bo na screenach ten RPM wygląda po prostu klaustrofobicznie. Wiem, że realizm etc., ale mimo wszystko wolę wygodę widoku orbitalnego :)