Wpis z mikrobloga

W końcu mapa zaimplementowana.

Teraz można zacząć znów programować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Elegancko mapka wygląda, możliwość powiększania i przesuwania działa bez zarzutu, znaczniki w postaci aniołów już są, póki co widoczne, ale później będą widoczne tylko po wejściu na poziom i odblokowaniu ich.

Służyć będą jako punk odrodzenia i szybkiej teleportacji, oczywiście za srogą opłatą ༼ ͡° ͜ʖ ͡°

Dzisiaj tylko jak się obudzę, to dodam nazwy biomów, ozdobię mapę porządnie i można lecieć dalej.

No i oczywiście pozycję gracza, bo sie zgubi na mapie jak nie będzie oznaczony, gdzie jest

Nie widziałem, że zaprojektowanie mapy w UE5 jest tak głupie, bo trzeba wpisywać koordynaty znaczników, nie można ich po prostu położyć na mapie (°°

A to jest zabawa w kotka i myszkę, bo poprawianie czegoś o te 10px w bok czy górę to udręka.

MePix - W końcu mapa zaimplementowana.

Teraz można zacząć znów programować ( ͡° ͜ʖ ͡...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@MePix: Podziwiam - taki "home game dev" jest naprawdę spoko - czuć , że to naprawdę hobby.

Kilka pytań jeśli pozwolisz:

1. Ile czasu poświeciłeś na produkcję?
2. Jakie zainteresowanie
  • Odpowiedz
  • 1
@The_DiceMan:

1. Ile czasu poświeciłeś na produkcję?

Na ten aktualnie projekt dopiero jakiś miesiąc.
Wcześniej robiłem grę Walter's Adventure (jest na steam) ale reinstalowałem system i kopia, którą sobie zrobiłem przepadła z powodu wadliwego dysku i tak zacząłem robić
  • Odpowiedz