Aktywne Wpisy
kupa1231 +171

MajsterZeStoczni +182
szfagier muwi tam wełne trzeba ja kom wełne jak jest surowiec pod renkom trzeba omptylizować koszty
źródło: 177002698_2241803985949492_7446774756663175209_n
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: 177002698_2241803985949492_7446774756663175209_n
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Bo teraz dla każdego takiego MediaIn gdy dodam np. węzeł Transfer to jego koordynaty są relatywne względem jego rozdzielczości, a nie rozdzielczości całego projektu.
Innymi słowy, chcę by dodając kilka obrazków png ich współrzędne Center w node Transfer były absolutne względem wielkości projektu, czyli X=0 Y=0 będzie oznaczało dla każdego lewy dolny róg ekranu, a nie lewy dolny róg względem ich rozdzielczości.
Gdzieś wyczytałem, że po każdym takim MediaIn dodać węzły Crop i zaraz za nim Resize i odpowiednio ustawić Keep Centered w Crop oraz Keep Frame Aspect w Resize.
I to działa, ale nie wiem czy nie jest strzelaniem z armaty do wróbla oraz chyba nieźle to przymula program przy kilkunastu takich MediaIn.
#davinci
Czasem potrzebuję dla text+ zrobić, ze lewy górny róg to 0x0, a dolny prawy to max wartości, czyli rozdzielczość.
Wtedy robię expression
Point(X/Background1.Width, 1-(Y/Background1.Height))Btw, w fusion composition zawsze daję Background (alpha=0) jako pierwszy node, a później merge dla każdego innego obiektu. Dla wszystkich mediów robię
źródło: file
Pobierz{Tools = ordered() {
MultiMerge2_1 = MultiMerge {
CtrlWZoom