Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz..
Dobry przykład II RP - spis z 1921: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pierwszy_powszechny_spis_ludno%C5%9Bci - etnicznych Polaków w Polsce było ledwie niecałe 70%
Po wojnie pozmieniało się, Holocaust, wywózki ludności itp. spowodowały, że PRL a potem 3RP była prawie homogeniczna etnicznie, co nie
rota ślubowania brzmi tak:
@Naza_Dzikowski:
źródło: rDlNdkrZQr0nt05U7aFCn63TE8bt3dMHazRK4IJQ
Pobierz@Naza_Dzikowski: ziom, ale wiesz że w polskim parlamencie są posłowie mniejszości niemieckiej?