Wpis z mikrobloga

@__MadCat: Trochę tego jest, z czego największą jest niska kultura pracy na niskich obrotach. Ja na jazdach testowych poleciałem sobie w trasę i też mi się wydawał idealny. A w mieście to zupełna padaka. Słabo też ciągnie na niskich obrotach, a niskie się kończą gdzieś przy 70km/h na 1 biegu, więc jak chcesz być mistrzem ruszania spod świateł to cię dziadki na GSach często zadziwią momentem obrotowym. W górach też.
  • Odpowiedz
  • 0
@dfg1: słyszałem, że ten wcześniejszy miał takie bolączki, dlatego wolałem się upewnić. Ja po jeździe mam zupełnie inne odczucia, np zawieszenie na road wydawało mi się bardzo komfortowe, w mieście spod świateł ruszał też ruszał jak wariat. Chyba muszę się jeszcze raz przejechać.
  • Odpowiedz
@__MadCat: Rzędowe czwórki nie słyną z kultury pracy na niskich obrotach, a ten efekt jest ponoć dodatkowo potęgowany próbami wpisania się w normy emisji spalin, więc im późniejszy rocznik, tym gorsza praca. Być może decat + przelot pomogą, ale to nie na gwarancji. Co do zawieszenia to jest ok, ale to sztywne zawieszenie, nawet w tej wersji sterowanej elektronicznie. Jak trafisz na wyjątkowo słabą drogę to zęby będą dzwonić. To
  • Odpowiedz
  • 0
Rzędowe czwórki nie słyną z kultury pracy na niskich obrotach, a ten efekt jest ponoć dodatkowo potęgowany próbami wpisania się w normy emisji spalin, więc im późniejszy rocznik, tym gorsza praca.


@dfg1: Chodzi Ci o te wibracje przy określonym zakresie obrotów? Mogłoby być lepiej ale nie przeszkadzało mi to zbytnio, wystarczyło trochę zmienić obroty. Obecnie mam v2 1250 także trochę jestem przyzwyczajony ;)

W porównaniu z moim vrodem to jest bardzo miękko,
  • Odpowiedz
@__MadCat: Chodzi mi o takie jakby lekkie dławienie się na niskich obrotach, skutkujące tym, że się czuje brak płynności jazdy. Wibracje to inny temat, są koło 6 tys. i nie są dla mnie dokuczliwe. Na GX lepiej uważaj, nie wiem jak tutaj w regulaminie z linkowaniem, ale jak ci się chce to sobie możesz poszukać mojej rozbudowanej recenzji na forum vstromclub.pl w wersji PL (tam są 2 osobne tematy, w
  • Odpowiedz
  • 0
Chodzi mi o takie jakby lekkie dławienie się na niskich obrotach, skutkujące tym, że się czuje brak płynności jazdy.


@dfg1: chyba za krótko obcowałem z tym motocyklem aby to wyczuć. Dzięki za info o gx
  • Odpowiedz
  • 0
@dfg1: Dzięki, właśnie chodziło mi o takie rzeczy, które można zauważyć jak się dłużej pojeździ na danej maszynie. Jeszcze obczaję gs'a i multistradę, ale szukam czegoś na szosę więc mimo wszystko mocnym faworytem pozostaje ten xr.
  • Odpowiedz
  • 0
@dfg1: teraz sobie przypomniałem, że ja przecież jechałem tym gsx'em 170 przy sporym wietrze i było stabilnie, może temat już ogarnęli, albo nie występuje to tak często. (nie wiem czy jakieś lepsze zawieszenie jest w opcji)
  • Odpowiedz
@__MadCat: Jasne. Multi PP to bardziej adv, kanapa jak z GS, dla mnie niska, ale wygodna. Jeździ podobnie, ale wydaje się trochę cięższa i szersza. Ten rodowód adv czuć też w zawieszeniu, które jest odrobinę bardziej miękkie. Silnik V4 jest lepszy od dołu, ale bardziej czuć wibracje na całej skali, a w i4 tylko w okolicach 6 tys. Kwestia gustu, ale konfiguracja podobna jak w BMW za około 100 była
  • Odpowiedz