Wpis z mikrobloga

via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @etepetete: @Aramil: Tak, terapia by się przydała ale ma gdzieś, nie chce o tym słuchać, nazywa mnie zarobasem i nie chce rozmawiać. Ogólnie funkcjonujemy jak współlokatorzy, wraca z pracy i nawet cześć nie powie, cały dzień tv i telefon, a zarobione pieniądze wydaje na fajki, alko (już rzadko, teraz to z raz na parę miesięcy owali pół litra sama i pójdzie spać) i
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: przykra sprawa brachu.To, co dla Ciebie było dnem i punktem zwrotnym, dla niej mogło być trwałym uszkodzeniem psychicznym. Ty poszedłeś do przodu, ale ona mogła zamrozić się w tej wersji siebie, którą ukształtowały lata życia z Tobą w destrukcji. Może to nie tyle brak ambicji, co depresja, apatia, wypalenie, trauma. A może po prostu straciła jakąkolwiek nadzieję i sens.Tylko że:
Ona nie chce pomocy
Nie idzie za Tobą, nie wspiera, nie zmienia
  • Odpowiedz
A adopcja - nie znam się, nie interesowałem się tym tematem. Ale chyba dobrze sprawdzają takich ludzi, a jednak policji (w papierach) jesteśmy pewnie dobrze znani - dziesiątki interwencji, dołki, myjki, mandaty, wybryki chuligańskie, na jakieś zawiasy się jeszcze załapałem.

Ach, to zmienia postać rzeczy. Założyłem że to było imprezowe życie, ale bez pełnej patoli. W takim razie patrz wpis @etepetete - w zasadzie nie ma już za bardzo co do
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @etepetete: Rozmów było wiele, bez skutku. Dla nie będzie co będzie, jest obojętna. No gada, że mnie kocha ale wgl nie widać tego. Kocham cię ale sobie poradzisz sam. A najlepiej się poddaj. Patrz ja się poddałam i nie muszę - tak to mniej więcej wygląda.
Co do znalezienia kogoś to tak, będzie ciężko. Od wyglądu po moje zachowanie. Bystry też za bardzo nie jestem. Miałem
  • Odpowiedz
Ona nie chce pomocy

@etepetete: tylko czy to rzeczywiście prawda?
@Kitku_Karola @mirko_anonim