Wpis z mikrobloga

@11mariom: tzn, że są to wiem no przed napisaniem patrzyłem. Zastanawiało mnie skąd brak popularności jak przecież każdy automat to wygoda jak nie wiem. A w obecnych czasach nie ma mowy o jakiś steatach na dynamice czy cos
  • Odpowiedz
@JonaszSynGrazyny: w przypadku motocykla te kilka-kilkanaście kilogramów które potencjalnie mógłby taki konwencjonalny automat dodać to jest zasadnicza różnica, plus weź to upchaj. Dodatkowo motocykle to maszyny które często są kupowane tylko dla przyjemności z jazdy i frajdy, a nie przez Grażynkę w celu jeżdżenia do biedronki.
  • Odpowiedz
@khrop: nie znam się, dlatego pytam. I o ile kilogramy przemawiają do mnie, logistyka z miejscem itp. ale że niby manualne zmienianie daje jakas.frajde? Znowu jako laik nie mogę skomentować ale jeśli to odnieść do aut to przecież jakiś żart. Nie ma żadnego powodu (nie mówię o jakiś rajdach) żeby pchać się w auto z manualem.
  • Odpowiedz
Nie ma żadnego powodu (nie mówię o jakiś rajdach) żeby pchać się w auto z manualem.


@JonaszSynGrazyny: za większość automatów bym nie dopłacił, bo albo są wolne, albo szarpią, albo i to, i to. To już bym wolał manual, przynajmniej dopóki jest tańszy.
  • Odpowiedz
@JonaszSynGrazyny: ja głównie jeździłem samochodami z wypożyczalni więc większość to manuale, a z fajnych automatów to na szybko pamiętam tylko drugie BMW X3 z 3 litrowymi 6 cylindrami. 10 lat temu bez żalu poświęciłem automat w Alfie 159 na rzecz napędu na 4 koła. Stanie w korku trochę wkurza, ale poza tym nie widzę najmniejszego problemu w zmienianiu biegów. Już większym obciążeniem dla mnie jest przestawienie klimatyzacji na wyświetlaczu i
  • Odpowiedz
że niby manualne zmienianie daje jakas.frajde?


@JonaszSynGrazyny: motocykl dla większości ludzi to nie jest jakieś wozidło tylko coś co daje poczucie kontroli i sprawia przyjemność. Nie chciałbym mieć motocykla, który za mnie decyduje jaki jest teraz najlepszy bieg, a potem się domyśla kiedy potrzebuję redukcji. Do tego to nie jest przecież wajcha, którą manipulujesz, a tylko ruch nogą góra lub dół. Przy zmianie na wyższy nie potrzeba sprzęgła używać. Wiele
  • Odpowiedz
niby manualne zmienianie daje jakas.frajde?

przecież każdy automat to wygoda jak nie wiem


@JonaszSynGrazyny: ile razy miałeś tak, że wsiadłeś w samochód i pojechałeś gdzieś bez celu, tylko po to żeby nabić trochę kilometrów "bez sensu"?
  • Odpowiedz
@xede: No na pewno znasz najlepiej swoje preferencje. Po prostu gdzieś mi się rzucił w oczy jakiś nagłówek l, że ktoś wprowadził czy wprowadza automat do jakiegoś modelu i dziwiłem się, że to nie jest standard choćby po to żeby przyciągnąć podstarzałych Januszow jak ja :) a tu okazuje się, że dużo większe, cięższe itp. tak, że mam odpowiedź.
  • Odpowiedz