Wpis z mikrobloga

Pojawił się już w poprzednim filmiku, a teraz trochę zdjęć.

BMW E46 M3 CSL - czyli Coupe Sport Leichtbau :)

Produkowany w latach 2002-2003 w liczbie 1 400 egzemplarzy, na bazie "normalnego" E46 M3, z tym, że lżejszy, mocniejszy, szybszy, twardszy, droższy ;)

Podstawowe różnice co do M3:

- Lżejszy od 110KG od M3 dzięki karbonowemu dachowi, tylnej klapie z kompozytów, braku klimatyzacji, radia w standardzie. Odchudzone wnętrze, fotele recaro. Tylna szyba z plastyku, a przednia cieńsza :)

- Mocniejszy silnik (10KM), carbonowy dolot powietrza, inny wydech.

- Specjalne lekkie felgi BBS 19" specjalnie dla CSL.

Więcej info

#muzeumbmw #prawilnebmw #motoryzacja #carboners #e46
Pobierz eXcore - Pojawił się już w poprzednim filmiku, a teraz trochę zdjęć.

BMW E46 M3 CSL ...
źródło: comment_mzbEG2D4oJXpZRiaLWFHn8BIupy2zTtl.jpg
  • 24
Z ciekawostek. Jakby ktoś chciał zamówić takie dodatki jak felgi z CSLa to kosztują około 5000 zł na rynku wtórnym ;)

Fotele dostępne w BMW, koszt 10k PLN za jeden.

Tylna kacza klapa z kompozytów, oryginał 4k PLN.

:)
@Nuggerath: mówisz o mocowaniu tylnego mostu?

Pękały wszystkie E46 przed liftowe :)

W M3 problem był z panewkami, ale BMW wymieniało silniki w ramach akcji serwisowe.

Nie każdy wie, że M3 mimo, że wygląda jak przedliftowa wersja E46, to miało także lifting (bez większych zmian z zewnątrz) i błędy zostały poprawione :)
@eXcore: W poliftach też się zdarzało, tyle, że to już jednostkowe przypadki, może wczesne polifty na starej płycie. Akurat mam m3 e46 (polifta właśnie). Nom faktycznie więcej zrobili "wewnątrz" niz "z zewnątrz" - akurat dobrze, bo dzięki temu M3 wygląda agresywnie a nie jak złagodzone e46 z łezkowymi światłami :D