Wpis z mikrobloga

@YouGotThis10: w zeszłym roku robiłem sobie odświeżenie mechaniki. Shadow Gambit, Shadow Tactics + Ako, Desperados 3, Desperados, Commandos III.
A potem spróbowałem Commandos: Behind Enemy Lines.
iks de
Pamiętam, że kiedyś tę grę przeszedłem (zapewne z solucją, pewnie nawet drukowaną xD) ale teraz nie mogłem ruszyć o 5 metrów w pierwszej misji. Zajebisty poziom trudności.
  • Odpowiedz
@niegwynebleid: też przeszedłem wszystkie gierki mimimi games (bardzo szkoda, ze zamkneli studio ()) i mam podobne odczucia, w porównaniu do Commandosa BEL czy tym bardziej dodatku, to aż przesadnie proste i nudne, niektóre umiejętności totalnie OP, szczególnie w Shadow gambit
  • Odpowiedz
@simon999: desperados III z wyzwaniami na trudnym (nie licząc speedruna, bo tego nie lubię) to nawet wymagające są. Shadow pograłem chyba do trzeciej misji - za bardzo poszli w jakieś kombinowanie ze składami i układami przez co same misje rzeczywiście proste cholernie.
Nie wiedziałem, że mimimi się zamknęło. Ma być za to nowe Commandos. Ale jeśli nie wrzucą poziomu trudności powyżej desperados to będzie klapa.
  • Odpowiedz
teraz nie mogłem ruszyć o 5 metrów w pierwszej misji. Zajebisty poziom trudności.


@niegwynebleid: trochę tak, ale też wynika to z faktu, że pierwsi Commnadosi byli w mniejszym stopniu skradanką niż dwójka czy inne gry z gatunku, a bardziej grą akcji. Jak przyjęło się bardziej ofensywne podejście, to było łatwiej, bo sztuczna inteligencja nie była zbyt zaawansowana. Z tego co pamiętam, gra nie karała nas za takie podejście. W dwójce
  • Odpowiedz