Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

A to nie jest jakieś powikłanie po nieudanym zabiegu?
Jakaś ekstra opuchlizna czy zakażenie czy coś?
Ze swojego doświadczenia wiem, że nawet 10ml takiego efektu nie zrobi, a w większości miejsc robi się 1ml na zabieg, 2ml to już totalne maximum.
Tu by musiało być z 50ml na raz albo powiększanie co miesiąc przez lata, no i ktoś jeszcze musiałby się tego podjąć żeby to wykonać.
źródło: 2023-07-20 14_22_26-Belweder w ogniu - YouTube i jeszcze 1 strona — Osobisty — Microsoft Edge
Pobierzźródło: rer
PobierzJej to jestem w szoku, że aż tak okropnie to może wyglądać, przecież jak opuchlizna zejdzie to usta będą zdeformowane