Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@UmCykCyk: podziwiam, że ktoś potrafi zapłacić kilka tysięcy i nawet nie sprawdzić czy dostał potwierdzenie. Ja bym nie mógł spać, jakby mi po minucie nie przyszedł mail xD
  • Odpowiedz
My przypadkiem zapisane mieliśmy namiary na hotel i dzięki temu udało sie skontaktować


@UmCykCyk: xDDDDD przypadkiem wiedzieliście jaki obiekt wybraliście, dobre.

To jak je wybieracie? Rzucacie kostką? Pierwszy lepszy z brzegu?( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@camelinthejungle: Bo bez booking nie dało by się zrobić anulowania rezerwacji. Ostatecznie jedziemy więc nie będziemy anulować ale gdybyśmy chcieli zrezygnować to nie ma możliwości odzyskania kasy.
  • Odpowiedz
  • 0
xDDDDD przypadkiem wiedzieliście jaki obiekt wybraliście, dobre.


To jak je wybieracie? Rzucacie kostką? Pierwszy lepszy z brzegu?( ͡° ͜ʖ ͡°)


@kishibashi: Przglądasz na booking dziesiątki miejsc, wybierasz jedno z nich, rezerwujesz, masz na koncie booking informacje co zarezerwowałeś - jaki pokój dokładnie z dostępnych, na mejlu masz kopię - nie musisz sobie zapisywać tego samego drugi raz. A co jak nie ma po tym nigdzie śladu
  • Odpowiedz
@UmCykCyk: no właśnie dlatego, że jak dokonujesz selekcji to zapamiętujesz obiekt. Co miesiąc gdzieś jestem, rezerwuję jeszcze więcej i pamiętam wszystkie obiekty. Ale fakt, nie powinienem oceniać po sobie.

Niemniej, zawsze potwierdzenie zapisuję chwilę po wygenerowamiu. Właśnie ze względu na różne błędy systemów.

booking nie ma już tej oferty widocznej, bo jest zarezerwowana.


Kwestia obiektu - ile ma pokoi.
  • Odpowiedz