Aktywne Wpisy

grubyperez +387
źródło: temp_file8959945441012735697
Pobierz
mickpl +876
"Na rynku zostali głównie ci którzy szukają mieszkania, aby w nim osobiście zamieszkać" - XD
To się porobiło, kto to widzioł, nie tak wygląda zdrowy rynek deweloperski.
#nieruchomosci
To się porobiło, kto to widzioł, nie tak wygląda zdrowy rynek deweloperski.
#nieruchomosci




Tu macie cały zbiór screenshotów w jednym miejscu. Jest kilka, których nie wrzucałem.
https://www.gamestar.de/galerien/gothic_remake,134494.html
A tu wejście na cmentarzysko orków:
źródło: gothic-remake_6325933
PobierzA może jest tego o wiele więcej niż to co pokazali? Kto wie.
Gothic był raczej zawsze serią low / dark fantasy, magia istniała ale nigdy jako utylitarne, powszechnie dostępne narzędzie. Również wygląd budynków bardziej przypominał semi-realistyczne
W 1 niekoniecznie musiał się ukrywać. Wystarczyło, że był na niebezpiecznych terenach, gdzie nikt się nie zapuszczał. Magowie wiedzieli, że po opuszczeniu kręgu wybrał się na Ziemie Orków. No i miał te swoje trzy golemy w razie czego.
W 2 bardziej ma sens, żeby się ukrywał.
@typbezkasy95:
W dwójce tak się ukrywał że wieża jest widoczna na mapie od każdego handlarza xD
Lokacje mi się generalnie podobają, kolorystyka mniej, natomiast kanion trolli to zdecydowanie przekombinowali
W kanionie i ogólnie to najbardziej moim zdaniem przekombinowali z tymi platformami na kamienie ogniskujące (to na środku jak rozumiem). Te oryginalne były mniejsze i zakładam, że bogatsze w detale. Sam kanion imo spoko, w oryginale miałeś pusty i płaski obszar wypełniony trollem i goblinam, a tu
@Bonwerkz: G2NK był tak c-----o zbalansowany, że magia tam była codziennością. 95% lokacji się czyściło deszczem ognia, gromem, albo falą lodu, które się kupowało na straganie tuż za bramą miasta.
@typbezkasy95: Xardas sam
@typbezkasy95: No i tu są dwa problemy.
1. Podobno wtedy nie było kręgów ognia
@typbezkasy95: Tak, powstały. Cokolwiek to znaczy. I ma to wpływ na takie rzeczy jak klasztor.
@typbezkasy95: Królestwo Rhobara jest w iście totalitarny sposób przesiąknięte doktrynami magów ognia. Problem polega na tym, że wcześniej nie było magów ognia. Paladyni to dewoci. Bez klasztoru, magów i tego religijnego p--------o, paladyni jako zakon nie mają sensu.
I twórcy gry zdawali sobie z tego sprawę, dlatego w Sequelu (porzuconym przed pracami nad G2) nie było w ogóle żadnych paladynów, ani temu podobnego
@jl23: bardziej mam na myśli lore świata niż gameplay.