Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

XD no tak, wolne weekendy, swieta, urlop wypoczynkowy, ponad jedna trzecia dni w roku wolna, a nierobom jeszcze mało
XD
źródło: fea1c005221a423db0e95bf4a8db86c1ece61f54f2bb8c869332503f3c35e111
Pobierz@MirasPdk: xDˣᴰ
@uziel: No nie, lepiej jak wykorzystywany M----n na polu bawełny z---------ć 365 dni w roku na biednego Janusza, żeby mógł sobie nowe Q7 kupić.
Zasadniczo zgadzam się z tym, żeby mieć kilka dni wolnego więcej, natomiast ciekawi mnie dlaczego Lewica która to zgłasza wybiera sobie dni świat religijnych? Do tego tylko chrześcijańskich?