Wpis z mikrobloga

#amazon #zakupy

Zwróciłem do Amazonu AirPodsy dwa tygodnie temu, a oni ciągle przeciągają zwrot pieniędzy. Według przepisów zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 14 dni od dostarczenia paczki, ale Amazon w kółko powtarza swoje wymówki, że „procedury mogą potrwać nawet do 30 dni.” Co więcej, dostałem zwrot za inne zamówienie, które odesłałem później, więc najwyraźniej sami się w tym gubią.

Dzisiaj mija ich ostateczny termin, ale dalej dostaję te same korporacyjne teksty bez żadnych konkretów. Rozważam zgłoszenie sprawy do banku i chargeback, skoro Amazon nie jest w stanie załatwić tego zgodnie z przepisami.

Ktoś jeszcze miał takie problemy? Jakie kroki podjęliście, żeby zmusić Amazon do przyspieszenia zwrotu?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach