Wpis z mikrobloga

#praca #ekonomia #pieniadze #bezrobocie Jest nadmiar absolwentów studiów w Polsce, a to zła wiadomość dla absolwentów i gospodarki. Właśnie zmarnowali trzy-cztery-pięć-sześć lat swojego życia i mnóstwo pieniędzy i czasu już na magazynie byłoby im lepiej może po kilku latach awansowaliby na kierownika który siedzi sobie przy komputerku i zarabia 5-8k.
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Orbiter01: To o mnie - zmarnowałem 4 lata na inżyniera mechanika, a teraz pracuję jako fizol za 25-30k/mc. Gdybym nie wygłupiał się ze studiami to miałbym już spłacone mieszkanie w wojewódzkim (bo i kredyt wziąłbym pewnie 4 lata wcześniej czyli przed pandemią xD)
  • Odpowiedz
  • 0
To o mnie - zmarnowałem 4 lata na inżyniera mechanika, a teraz pracuję jako fizol za 25-30k/mc


@PfefferWerfer: Wystarczyłoby, że poszedłbyś do Biedry/Lidla czy gdzie kol wiek uzbierałbyś 15 000 i zrobił sobie uprawnienia c, c plus ce, i adr i byś dziś zarabiał miesięcznie 8000-14 000 netto. Po co pakowałeś się w inżyniera mechanika przecież po tym nie ma pracy w Polsce to już lepiej trzeba było zostać pielęgniarzem
  • Odpowiedz
Wystarczyłoby, że poszedłbyś do Biedry/Lidla czy gdzie kol wiek uzbierałbyś 15 000 i zrobił sobie uprawnienia c, c plus ce, i adr i byś dziś zarabiał miesięcznie 8000-14 000 netto


@Orbiter01: No ale ja nie mam 2,5-3k tylko 25-30k, nie narzekam na finanse. Narzekam na zmarnowane lata studiów.

Po co pakowałeś się w inżyniera mechanika przecież po tym nie ma pracy w
  • Odpowiedz
@Orbiter01:

o o mnie - zmarnowałem 4 lata na inżyniera mechanika, a teraz pracuję jako fizol za 25-30k/mc. Gdybym nie wygłupiał się ze studiami to miałbym już spłacone mieszkanie w wojewódzkim (bo i kredyt wziąłbym pewnie 4 lata wcześniej czyli przed pandemią xD)


@PfefferWerfer: