Wpis z mikrobloga

Kupilem jakis czas temu myszke logitecha mx master 3s. Niedawno zepsul mi sie prawy przycisk - nie zawsze wykrywa klikniecie. Kupilem ja od electro (mediaexpert) na allegro wiec otwieram dyskusje i mowie - nie dziala, skladam roszczenie z tytulu rekojmi.

Musze powiedziec, ze obsluga klienta ze strony electro oraz allegro to jest dramat i niesmieszny zart.

Niby wg regulaminu sprzedajacy ma 24h na odpowiedz na wiadomosc, ale w zasadzie nie ma zadnego sposobu i konsekwencji, jezeli tego nie zrobi i oleje wiadmosc od kupujacego xD
Za kazdym razem, kiedy uzywalem opcji 'popros allegro o pomoc', byla ta sama spiewka - pracownik allegro uprzejmie prosil electro o odpowiedz i przypominal, ze zgodnie z regulaminem ma 24h. Po kilku takich akcjach chlop z allegro sam przyznal, ze jako portal nie maja mozliwosci na wplyniecie na sprzedawce, zeby odpowiedzial klientowi xD

A jak juz chlop z electro raczyl odpisac, to nie odpowiedzial na zadne pytania, ktore mu zadalem.
Pytam - ile konkretnie czasu zajmie naprawa? Podrozuje sluzbowo, moge byc pod roznymi adresami, jak ogarniemy kuriera?
Na pierwsze odpowiedzi brak, druga kwestia tez kompletnie olana, widze ze chlop ustawil odbior sprzetu z mojego adresu korespondencyjnego, pod ktorym moze mnie nie byc w tym terminie xD

Dramat, masakra, rece opadaja, pisze ku przestrodze xD

#sprzetkomputerowy #zakupy #allegro #mediaexpert
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@askey: jezeli zwykly, maly sprzedawca nie odpowie w ciagu 24h to najprawdopodobniej w ciagu kilku dni Allegro zawiesi mu konto z automatu. Wieksi moga wiecej, takze sam widzisz w jakim kierunku alledrogo zmierza.
  • Odpowiedz
  • 0
@askey
Napisz maila do supportu Logistecha, z opisem problemu.
Jest spora szansa, że przyślą ci nową myszkę w ramach gwarancji, bez odsłania starej. Tylko trzeba pisać do centrali, a nie polskiego oddziału.

A jeżeli chodzi reklamację z tytułu niezgodności z umową (rękojmia obowiązuje tylko w transakcji B2B lub C2C), to spora szansa na jej odrzucenie. Sprzedawca odpowiada za wady istniejące w produkcje w chwili sprzedaży, które tylko ujawniły się w ciągu
  • Odpowiedz
  • 0
@pcela: wydaje mi sie, ze rekojmia obowiazuje w tym przypadku - przed terminem 2 lat od dostarczenia rzeczy klientowi domniemywa sie, ze problem istnial juz w momencie zakupu i za to odpowiada sprzedajacy.
  • Odpowiedz
@askey:
Tak w pierwszym roku domniema się, że wada istniała w chwili sprzedaży, ale sprzedawca, może próbować to podważyć. A i do daty sprzedaży, a nie dostawy. Oczywiście przy zakupie na firmę zasady mogą się różnić (strony mogą uzgodnić inne warunki rękojmi, może też być skrócona lub wykluczona).
A i:
- rekojmia - zakup od firmy przez inną firmę lub transakcja pomiędzy dwiema osobami prywatnymi. Może być modyfikowana, standardowo trawa dwa lata,
  • Odpowiedz