Wpis z mikrobloga

Hej, jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o takie sprawy, a potrzebuje przerobić zawiasy w szafce.
Do tej pory miałem do czynienie z tzw. zawiasem puszkowym, a teraz jest mi potrzebny właśnie taki bez puszkowy jak na zdjęciu z tego powodu że nie mam jak nawiercić otworów.
Moje pytanie jest takie, czy znajdę zawias bez puszkowy z cichym domkiem i jakimiś większymi opcjami regulacji niż ten ze zdjęcia?

#stolarstwo #meblenawymiar #meblekuchenne #majsterkowanie
Wojtas87 - Hej, jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o takie sprawy, a potrzebuje p...

źródło: Screenshot (12)

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Wojtas87 kup sobie frez puszkowy 35mm do zawiasów W Castoramie albo innym Leroy do tego szablon do zawiasów hettich albo jakiś inny za 5-10zl i zrób otwór pod normalny zawias i nie kombinuj z dziwnymi rozwiązaniami.
  • Odpowiedz
  • 0
@MOSKITek chyba potrzebowałem duchowego wsparcia 😉
Zamówiłem wszystko, jutro nawiercane i faktycznie tak będzie lepiej, przynajmniej będę miał jakieś opcje sensownego ustawienia zawiasów.
  • Odpowiedz
@Wojtas87 jak będziesz wiercił to uważaj żeby nie na wylot. Najlepiej przykładaj zawias puszkowy czy już się cały zagłębił i jak nie to po trochu pogłębiaj.
  • Odpowiedz
  • 0
@MOSKITek spoko spoko specjalnie dlatego kupiłem ten frez z ogranicznikiem głębokości plus szablony także myślę że wyjdzie bez lipy.
po raptem są dwa zawiasy na jednej płycie także myślę że niczego nie zepsuje, a będzie kolejne życiowy skill 😉
  • Odpowiedz
teraz jest mi potrzebny właśnie taki bez puszkowy jak na zdjęciu z tego powodu że nie mam jak nawiercić otworów.

Moje pytanie jest takie, czy znajdę zawias bez puszkowy z cichym domkiem i jakimiś większymi opcjami regulacji niż ten ze zdjęcia?

@Wojtas87: np. Blum:
- 71B453T (regulacja: boczna ±2mm; wysokości ±3,0mm; głębokości +3/-2mm)
- 70T4500CTL (regulacja: boczna ±2mm; wysokości ±3,0mm; głębokości +3/-2mm)