Wpis z mikrobloga

@typeson: Oby to wyprostował. Bez zwolnień się nie da. Przydałaby się też kasa odszkodowawcza za ten węgiel. Ministerstwo się wypięło na PKP, a to napisało wiernopoddańczy, uniżony komentarz eh.

i całe działy nierobów likwiduje


@typeson: Zobaczymy czy to pomoże czy to tylko "tępienie kułaków" jest.
  • Odpowiedz
  • 0
@Okcydent: Mi to wygląda na czyszczenie bizancjum, pytanie czy to w ramach planu zwolnień grupowych czy ponadto, ale przy 20k pracowników to jest co likwidować...

likwidacji Centrów Logistyczno-Dyspozytorskich w Zakładach Spółki.

likwidacji Działów Utrzymania Taboru w Zakładach Spółki i zmniejszeniu liczby Punktów Utrzymania Taboru.

utworzeniu Zespołów ds. utrzymania taboru.

likwidacji Działów Handlowych w Zakładach i przeniesienie sprzedaży regionalnej i akwizycji w obszar odpowiedzialności Biura Handlowego — Przewozy Konwencjonalne w Centrali Spółki, sprzedaży i akwizycji w zakresie przewozów wojskowych i nadzwyczajnych w obszar odpowiedzialności Biura Handlowego — Rynek Przewozów Międzynarodowych i Intermodalnych; kalkulacji kosztów dla przewozów konwencjonalnych oraz sporządzaniu statystyk i raportów na potrzeby przenoszonych z CHK opiekunów klienta w obszar odpowiedzialności Biura Polityki Handlowej i
  • Odpowiedz
@typeson: To nie wygląda na "czyszczenie bizancjum" co na dość zwyczajną centralizację procesów. Zasadniczo sensowny ruch. No, ale jeszcze zostało jakoś ogarnąć stronę przychodową - a tu może być średnio. Spotkałem się z opinią, że teraz PKP Cargo rzuca niskie ceny by łapać przetargi - problem przyjdzie, gdy te przewozy trzeba będzie jednak zrealizować za niskie stawki.

Tak poza konkursem. Centralizacja jest ok, ale trochę uderza w ośrodki poza Warszawą.
  • Odpowiedz