Wpis z mikrobloga

Moim zdaniem to wygląda tak:
Plusy:
-wyјebali większość idiotyzmów teasera (niewidzialne ściany, skakanie tylko w dozwolonych miejscach, zbyt daleko idące przeróbki lokacji, bohater komentujący dosłownie wszystko)
-brak questmarkerów czy minimap, zapewne trzeba to będzie kupić mapę tak jak w oryginale więc jest szansa na oldschoolowego RPGa
-można dobijać rannych xD
-grafika nawet nawet, wygląda na to że udało się przełożyć klimat Gothica na HD, modele twarzy i zbroje na plus
-walka się wydaje zachowywać balans z oryginału między skillem gracza i skillem postaci
-dużo dźwięków i muzyki z oryginału

Minusy:
-generyczny interfejs z kiepską czcionką, nosz do uja wafla, gothicowa czcionka jest ikoniczna
-animacje dosyć drewno, ale w sumie można powiedzieć że odwzorowali oryginał xD
-AI do poprawy, typu gość celuje w typa z łuku, a on nie reaguje i nie mówi "schowaj b--ń" xD
-jak ktoś go pobije to nie zabiera mu broni
-IMO trochę za chamskie podświetlanie przedmiotów, w oryginalnych Gothicach było bardzo subtelne
-na początku chyba nie ma bariery o którą można się rozbić, bo podpływał i go nic nie kopło, niby pierdoła, ale w oryginale moim zdaniem to był fajny detal, powodował poczucie że faktycznie nie da się stamtąd wyjść (inaczej niż przez B MARVIN i F8 xD)
-nadal nie jestem przekonany do gadziego designu ścierwojada, tym bardziej że wciąż je określają mianem ptaszysk, jest zbyt podobny do zębaczy
-trochę wyprane kolory, zwłaszcza zieleni, ktoś pisał na tagu że kolory za jaskrawe, ale jaskrawe to jest oświetlenie, natomiast kolory już nie. Wiem że niektórzy pisali że Gothic powinien być mroczny, ale moim zdaniem jedynka kolorystycznie aż taka mroczna nie była, mi się zawsze podobał kontrast między ładnymi widoczkami i poczuciem że zaraz coś cię może w tej ładnej lokacji zarąbać, plus generalnie bardziej mi się podoba kolorystyka dwójki, więc nie miałbym nic przeciwko gdyby remake też był w takiej kolorystyce.

#gothic #gothicremake #gamescom #gry
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

przeciez tam byly niewidzialne sciany, typ z gola sie nawet zglitchowal w jednej na chwile...
wspinaczka tak wlasnie wygladala jakby byla mozliwa tylko w miejsach dozwolonych kontekstowo
  • Odpowiedz
  • 2
@katopa:
Niewidzialne bo trzeba było jakoś ograniczyć obszar dema, zakładam że w finalnej wersji ich tam nie powinno być, tak samo jak nie było przy półce skalnej nad zawaloną kopalnią. W teaserze to nawet w takich miejscach były i nie dało się zlecieć tak żeby się zabić co w ogóle było iksde xD
  • Odpowiedz