Wpis z mikrobloga

@NieBendePrasowac: Zdarzały się bardzo często i nie raz wymieniało się całą kuchnie, albo zawierało ugodę zawracając pieniądze. Klienci którzy mają zarejestrowany zakup na karcie IKEA Family ( a większość robiących duże zakupy ma) nie musza mieć paragonów czy faktur
  • Odpowiedz
@Arbuzlele: Średnio raz na 3-4 tygodnie na nasz serwis gwarancyjny Apple wpada reklamacja na iPhone którego głośnik nie działa od dnia zakupu. Na ekranie znajduje się zawsze folia fabryczna, która nie ma wycięcia na górny głośnik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kynx: Identyczną sytuację miałem u mnie w robocie, tylko to informatyk nieogar nie zdjął taśmy z tonera i próbował gościowi wmówić, że źle puszcza na drukarkę.
  • Odpowiedz
@Arbuzlele: @kynx

Miałem w korpo prezentacje w sali konferencyjnej. Ja młody, bardziej techniczny, reszta raczej ludzie 40-50 lat czekają na to co zaprezentuję. Podłączam laptopa do rzutnika i jakby nie chce się rozgrzać, bo obraz rozmazany, przytłumiony. Pilotem próbuje, w ustawieniach grzebie, wyłączam i włączam, a wszyscy czekają. Pomyślałem, że może ostrość ktoś w obiektywie przekręcił i się okazało, że było na nim właśnie takie szkiełko ochronne XDD
  • Odpowiedz
@Arbuzlele: jak pracowałem w orange na słuchawce to raz zadzwonił facet że dopiero co wyjął nowy telefon z pudełka i jest włączony ale chyba się zawiesił i nie da się nic z nim zrobić ani wyłączyć

początkowo miałem mindfuck co ten gościu wymyśla i po chwili rozmowy wyszło na to że na ekranie była naklejona folia ochronna z nadrukowanymi jakimiś parametrami telefonu
  • Odpowiedz
@Arbuzlele przez 5 miesięcy #!$%@?łem się na jakość obrazu chińskiego projektora. W zasadzie przestałem go używać aż przypadkiem zrzuciłem go z szafki i sprawdzając czy się nie potłukł zorientowałem się, że na obiektywie dalej jest folia…
  • Odpowiedz