Aktywne Wpisy
Muszę odkręcić wąż doprowadzający wodę do pralki, jest do tego jakiś specjalny klucz, bo metalowym francuzem to chyba połamię ¯_(ツ)_/¯
JACCU +127
Robaki polaki mi poparkowały. A stane na miejscu dla pogotowia. Przecież jestem kimś k*hwa
#januszemotoryzacji #polskiedrogi
#januszemotoryzacji #polskiedrogi
Byłem już na dwóch szkoleniach z jazdy precyzyjnej oraz jazdy na jednym kole, żeby sprawdzić czy stunt to coś dla mnie. Jednak jazda na torze i możliwość poprawy czasu, techniki, zejścia na kolana i ogólnie atmosfera i bezpieczeństwo dużo bardziej mi się spodobały. Nie ukrywam, że mam bardzo małe doświadczenie (to jest mój pierwszy sezon) ale na torze czułem pewną blokadę związaną z tym, że w razie szlifu, wypadku itd. uszkodzę swój motocykl.
Zastanawiam się czy do kwoty 10k zł znajdę jakiś motocykl przygotowany na tor lub motocykl + części na tor. Taki, że w razie konieczności naprawy, kilku track dayów itd. nie będę musiał wydawać fortuny a będzie dawać frajdę na torze + będę mógł poprawiać swoją technikę jazdy (oczywiście nie wliczam w to kosztów eksploatacyjnych typu serwis, opony itd.). Czy ktoś z Was stał przed takim wyborem i ma jakieś doświadczenie i mógłby coś podpowiedzieć? Dużo osób na Youtube mówi o motocyklach o pojemności 250/300/400 (i gdzieś też mi mignęło, że takie robią najlepsze czasy na większości polskich torów) ale częściej one są droższe niż 10k. a takie gsxr, r6, zx6/7/9, sv650s przerobione na tor znajdzie sie na olx do 10k tylko czy to w ogóle ma sens czy to trupy? Czy może lepiej zacząć od takiego Kawasaki 250? Znalazłem coś takiego https://www.olx.pl/d/oferta/kawasaki-ninja-250-torowa-torowka-tor-super-stan-CID5-ID11jJoz.html
#motocykle #trackday #torowanie
Jak chcesz amatorsko latać to zobacz gdzie w okolicy mają treningi pitbike, koszt nieduży, często można wynająć, a jak uszkodzisz to naprawa jak