Wpis z mikrobloga

Jest sobie hosting, który po wrzuceniu pliku nadaje mu losowy ciąg 5-7 znaków.
Próbuje napisać skrypt, który sprawdzi wszystkie możliwe kombinacje i wypluje mi linki, które faktycznie mają jakąś zawartość.
Musiałem dać interwał pomiędzy zapytaniami 0,5 sekundy, bo inaczej hosting mnie blokuje, niestety przy tym podejściu sprawdzenie wszystkich możliwych kombinacji zajmie mi ponad 127 lat xD

Jestem zielony w tej kwestii, dlatego moje pytanie brzmi, da się to jakoś przyspieszyć?
Wykminiłem, żeby sprawdzone już kombinacje zapisywał mi do pliku i dzięki temu się nie powtarza, ustawiłem też 10 równoczesnych wątków, więc aktualnie sprawdza 20 kodów na sekundę.

#programowanie #internet #pytanie #python
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@Yelonek: Myślałem o tym, ale jak zrobić, żeby plik w którym zapisują się już sprawdzone kody był jeden dla wszystkich tych komputerów? Bo bez niego będą sprawdzać w kółko to samo. Zresztą mam dostęp do może 3 PC, to niewiele pomoże.
  • Odpowiedz
  • 0
@SypkaSkala: @Yelonek to razem już brzmi nieźle. Zastanawiam się, co jeśli postawię VM i w nim też uruchomie skrypt? Teoretycznie IP będzie inne, więc powinno to obejść blokadę. A jeśli w tej VM postawię kolejną? xD
  • Odpowiedz
@Nupharizar: bawilem sie w takie rzeczy jakies 6 lat temu. Szukalem roznych hostingow i do kazdego z nich mialem oddzielna, wlasciwa mu logike w kodzie. Wykorzystywalem cachowanie, o ktorym mowisz. Dla zbyt wielu zapytan czasami wystarczal delay, czasami nie. Wtedy musisz uzyc innego IP. Ale nie chodzi tu o lokalne IP, tylko zewnetrzne. Wiec stawianie wirtualek, dodatkowych hostow nie ma sensu. Do tego celu uzywasz pule zewnetrznych proxy, ktore zadajesz
  • Odpowiedz
@Nupharizar ale publiczne IP będziesz miał takie samo. Nadal to 127 osobnych IP żeby to rok chodziło. Strasznie tego dużo. To już wyższa szkoła jazdy. Jak szybko Cię banują jak to leci z pełną prędkością? Może vpn
  • Odpowiedz
  • 0