Wpis z mikrobloga

@studi_l-wo: nie łączukładu hamulcowy ze sprzęgłem i skrzynią, to są dwie totalnie niepowiązane ze sobą rzeczy, nie mają wpływu na siebie, więc problem leży gdzie indziej. wedlug mnie. a zaznacze że ledwo co sie znam
  • Odpowiedz
nie łączukładu hamulcowy ze sprzęgłem i skrzynią, to są dwie totalnie niepowiązane ze sobą rzeczy, nie mają wpływu na siebie


@stary_grat: XDDD

Czy to może być źle odpowietrzony układ?


@studi_l-wo: tak
  • Odpowiedz
Ostatnio były wymieniane klocki i tarcze. Czy to może być źle odpowietrzony układ?


@studi_l-wo: Jest taka możliwość.
Układ hydrauliki sprzęgła i hamulca często ma wspólny zbiornik (a jak widzę w MK3 jest dodatkowy króciec - zapewne dla sprzęgła).

W tej sytuacji kombinując coś przy hamulcach można doprowadzić do spadku poziomu płynu hamulcowego na tyle że jak ktoś wtedy też wcisnął sprzęgło to mógł
  • Odpowiedz
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. @hellfirehe sprawdziłem poziom płynu ale muszę się chyba bardziej przyjrzeć (chodzi o te dwie sekcje) i wykorzystam patent z pompowaniem (na otwartym zbiorniczku?) Może bicek mi urośnie. Jeszcze jedno mnie zastanawia czy to też normalny objaw zapowietrzenia, że nie wysprzęgla?
  • Odpowiedz
Jeszcze jedno mnie zastanawia czy to też normalny objaw zapowietrzenia, że nie wysprzęgla?


@studi_l-wo: Tak, zapowietrzony układ sprzęgła nie wysprzęgla silnika i pedał raz wciśnięty zostaje wciśnięty.
Oczywiście może nie tyle być zapowietrzony, co po prostu być nieszczelny - urwany przewód zachowa się dokładnie tak samo.
  • Odpowiedz
@hellfirehe Przepraszam, że tak późno ale dopiero dzisiaj znalazłem czas aby sprawdzić ten samochód. Chciałem podziękować, patent z pompowaniem odniósł sukces. Musiałem uzupełnić aż 200ml płynu mimo tego, że przed pedałowaniem był na poziomie max. Jeszcze raz wszystkim dziękuję.
  • Odpowiedz