Wpis z mikrobloga

Dobra, po co UKR robią ten rajd? Milo się to oglada, lecz szukamy powodu.
- karta przetargowa do negocjacji pokojowych co miały być na jesien/potencjalnej wygranej Trumpa
- opanowanie kurka z gazem/elektrowni atomowej
- odciągnięcie sił od frontu na Ukrainie
- dobitnie osmieszenie Rosji na arenie międzynarodowej, szczególnie wobec jej sojuszników
- pokazanie ze doktryna atomowa Rosji kompletnie nie działa (tu musza mieć pewne info od USA)

Jakies inne pomysly?

Nie wierzę w brak jakichkolwiek ustalen z NATO.

#ukraina #rosja #wojna #geopolityka
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@ciemnienie:

Powodem jest to że roSSja to terrorystyczny nazistowki kraj który najechał na inny niepodległy kraj któremu zapewniał ochronę za pozwycie się arsenału nuklearnego.

to jest główny powód.
  • Odpowiedz
Nie wiem, nie znam się. Dokładnie tak samo, jak większośc wykopków.
Siedzę, kibicuję, mam ubaw z z kacapów. Tak samo, jak większosc wykopków.
Tu nie Akademia Sztabu Generalnego - weź colę, popcorn i baw się dobrze
  • Odpowiedz
@ciemnienie: zmuszenie Rosji do obsadzenia sensownymi jednostkami całej granicy, a nie gów..o formacjami bez ciężkiego sprzętu.

Zmuszenie Rosji do ogłoszenia jawnej mobilizacji, co się nie spodoba ludziom.

Przeniesieniem walk na teren Rosji, teraz ruscy będą koncentrować się na odbiciu swojego terenu, przy okazji niszcząc go
  • Odpowiedz
Dobra, po co UKR robią ten rajd? Milo się to oglada, lecz szukamy powodu.

@ciemnienie: naprawdę trzeba szukać powodu dlaczego kraj który się broni w wojnie atakuje nie broniony odcinek granicy wroga? No ludzie xd a gdzie mają atakować tam gdzie są okopy umocnienia i żołnierze wroga? To tak jakbyś zapytał dlaczego hitler zaatakował francję przez belgię, przecież mógł normalnie atakować przez linię maginota. Teraz rosjanie będą musieli znaleźć tyle
  • Odpowiedz