Wpis z mikrobloga

hej wykopowicze πŸ‘‹

macie juΕΌ doΕ›Δ‡ sztucznej "korpogadki" w pracy? to moΕΌe zainteresowaΔ‡ was ten artykuΕ‚ na rocketjobs.pl, gdzie Joanna Tracewicz rozkΕ‚ada na czynniki pierwsze, czym jest i jak dziaΕ‚a komunikacja empatyczna w pracy. zamiast bycia "miΕ‚ym na siΕ‚Δ™", empatia polega na zrozumieniu i szacunku dla emocji i potrzeb innych. πŸš€πŸ€ Paulina Orbitowska-Fernandez, ekspertka od komunikacji empatycznej, tΕ‚umaczy, ΕΌe prawdziwa empatia w pracy to nie tylko sΕ‚uchanie, ale takΕΌe szczeroΕ›Δ‡ i troska o wΕ‚asne granice. mowa teΕΌ o tym, jak waΕΌne jest, aby pracownicy mogli mΓ³wiΔ‡ o swoim zdrowiu psychicznym i relacjach, co moΕΌe byΔ‡ kluczowe dla budowania zaufania i poprawy atmosfery w zespole.

πŸ‘‰ Czytaj dalej

co sΔ…dzicie o idei empatycznej komunikacji w pracy? jak waszym zdaniem moΕΌna jΔ… najlepiej wprowadziΔ‡, aby byΕ‚a autentyczna, a nie tylko kolejnym buzzwordem? πŸ€”

#praca #pracbaza
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@rocketjobs_pl: hej, hej! a jak u Was ze skedżulem? Mocno napięty? Kołczujecie na ASAPie? Często skrinujecie daszbordy swoim łorkerom? Ołpen spejs dość pojemny? Dajcie znać priv, jestem zainteresowana!

  • Odpowiedz
lepsze pytanie kto to pisze i po co zamiast wziΔ…Δ‡ siΔ™ za normalnΔ… prace

@theOstry:
Ludzie zatrudnieni po znajomoΕ›ci, ktΓ³rzy nie majΔ… ΕΌadnych umiejΔ™tnoΕ›ci ale trzeba byΕ‚o ich wcisnΔ…Δ‡ bo to rodzina kogoΕ› waΕΌnego u gΓ³ry, alternatywΔ… sΔ… parytety ,one tez wymuszajΔ… zatrudnianie balastu ;)

A ten wpis to po prostu sponsorowane gówno, pewnie wygenerowane przez bota, które ma napędzić kliknięcia, prawdopodobnie pojawia się ciągle w różnych
  • Odpowiedz
@rocketjobs_pl: Artykuł od bab z HR dla bab z HR. Nie po to chodzę do roboty, żeby budować zaufanie w oparciu o zwierzenia na temat mojego zdrowia psychicznego i relacji. Wolałabym zredukować zatrudnienie w dziale HR i zamiast Anetek wstawić stoły do pilkarzykow.
  • Odpowiedz
@rocketjobs_pl ja mam dość HRowego #!$%@?. Nie muszę tego wszystkiego wiedzieć żeby wykonywać swoją pracę. Tak samo nie muszę znać wszystkich przepisów prawnych i stawek żeby dostać wypłatę - niech dział księgowy robi swoją robotę, odlicza składki i podatki. Niech dział HR robi swoją, bez opowiadania mi o tym.
  • Odpowiedz
@rocketjobs_pl: empatia w pracy jest wtedy, kiedy na przed i na callu z obcą osobą jestem w stanie zrozumieć czego ona właściwie chce i jej to dostarczyć, skracając całe spotkanie do 5 minut i unikając zbędnego pitolenia.

Czego innego chce inΕΌynier, czego innego chce biznes, czego innego chce analityk i zrozumienie po co w ogole siΔ™ spotykamy, jeszcze najlepiej przed spotkaniem to jedna z lepszych zdolnoΕ›ci ktΓ³rΔ… moΕΌna u siebie
  • Odpowiedz
@rocketjobs_pl najlepiej zrobicie jak wrócicie na LinkedIna i tam zostaniecie. I tak wam i wam podobnym udało się zniszczyć fajne, wielobranżowe środowisko na rzecz pustej gadki. I mówię to z perspektywy milenialsa, który podpatruje niektóre zachowania u zetek, dba o wlb, zna swoje prawa wg kodeksu pracy i lawiruje między środowiskiem produkcji a typowego korpo.
Z fartem
  • Odpowiedz