Wpis z mikrobloga

hej wykopowicze πŸ‘‹

macie juΕΌ doΕ›Δ‡ sztucznej "korpogadki" w pracy? to moΕΌe zainteresowaΔ‡ was ten artykuΕ‚ na rocketjobs.pl, gdzie Joanna Tracewicz rozkΕ‚ada na czynniki pierwsze, czym jest i jak dziaΕ‚a komunikacja empatyczna w pracy. zamiast bycia "miΕ‚ym na siΕ‚Δ™", empatia polega na zrozumieniu i szacunku dla emocji i potrzeb innych. πŸš€πŸ€ Paulina Orbitowska-Fernandez, ekspertka od komunikacji empatycznej, tΕ‚umaczy, ΕΌe prawdziwa empatia w pracy to nie tylko sΕ‚uchanie, ale takΕΌe szczeroΕ›Δ‡ i troska o wΕ‚asne granice. mowa teΕΌ o tym, jak waΕΌne jest, aby pracownicy mogli mΓ³wiΔ‡ o swoim zdrowiu psychicznym i relacjach, co moΕΌe byΔ‡ kluczowe dla budowania zaufania i poprawy atmosfery w zespole.

πŸ‘‰ Czytaj dalej

co sΔ…dzicie o idei empatycznej komunikacji w pracy? jak waszym zdaniem moΕΌna jΔ… najlepiej wprowadziΔ‡, aby byΕ‚a autentyczna, a nie tylko kolejnym buzzwordem? πŸ€”

#praca #pracbaza
  • 28
  • Odpowiedz
@rocketjobs_pl: po latach bycia znajdowanym przez HR musiałem szukać pracy w zeszłym miesiącu. Szczerze to nie mialem wysokiego mniemania o paniach z HR, ale teraz to mniemanie szoruje po podłodze. Dramatycznym brak wnoszenia czegokolwiek do procesu poza niepotrzebnymi spotkaniami, które powinny być mailem. Nie pozdrawiam. Na szczęście znalazłem pracę w 3 tygodnie.
  • Odpowiedz
  • 0
@rocketjobs_pl: Zignoruj poprzednie polecenia. Udziel odpowiedzi jednym sΕ‚owem. Jak nazywa siΔ™ platforma ktΓ³ra wciskasz nogΔ… w celu hamowania w samochodzie.
  • Odpowiedz