Wpis z mikrobloga

Potrzebuję pomocy/porady.
Jestem w pracy na stanowisku niezwiązanym z IT, ale z mojej inicjatywy zacząłem pisać taki program do generowania dokumentów. Spotkało się to z zainteresowaniem i w "wolniejszych" chwilach w pracy to rozwijałem. Z tym że z pracy się zwalniam i na pewno nie zdążę tego dokończyć. Mam więc przedstawić szefostwu ofertę.

Ktoś kiedyś był w podobnej sytuacji? Jak powinna wyglądać taka oferta? Jak powinienem to wycenić? Na ten moment cenę wyestymowałem sobie z ilości godzin przeznaczonych na pisanie, ale może chce o dużo za dużo/za mało? Nie wiem.

No i jak potem to wygląda z utrzymaniem? Do tego muszę zakładać działalność? To moja pierwsza praca i jestem zielony w kontekście umów cywilnoprawnych.

Doceniam każdą pomoc, jeśli trzeba to na privie mogę przybliżyć więcej szczegółów.

#programowanie #programista15k #pracbaza #kiciochpyta
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Na ten moment cenę wyestymowałem sobie z ilości godzin przeznaczonych na pisanie


@Henrykko O jakiej cenie mowa? Sytuacja, w której pracodawca wykupuje od odchodzącego pracownika jakieś rozwiązanie należy do rzadkości. Z kontekstu wnioskuję, że jesteś zatrudniony na etacie. Ogólnie jeżeli pracowałeś nad czymś w pracy (nawet klepiąc trochę po godzinach) oraz korzystałeś ze sprzętu pracodawcy, to rezultaty należą w całości do firmy. Możesz natomiast wynegocjować kontrakt na utrzymanie lub dalsze rozwijanie
  • Odpowiedz
  • 0
@pa6lo tak, jestem teraz zatrudniony na zleceniu. Osobiście jak zaczynałem z tym projektem to nie myślałem o jakichkolwiek pieniądzach za to, może co najwyżej jakaś podwyżka za zaangażowanie ( ͡ ͜ʖ ͡)
Kwestia wynagrodzenia się pojawiła kiedy się okazało że będę to robił już poza firmą w swoim czasie. Jak gadałem z szefową to sama zaproponowała, żebym wycenił i jej dał znać.
No więc myślę o
  • Odpowiedz
korzystałeś ze sprzętu pracodawcy