Wpis z mikrobloga

Uważam że wszystkie nowe samochody rejestrowane w Polsce powinny mieć blokadę prędkości 150 km/h. Sprzedaż/posiadanie samochodu bez blokady powinny być legalne, ale zdjęcie blokady po uzyskaniu rejestracji powinno być przestępstwem.

Nie widzę żadnego powodu żeby można było rejestrować pojazd, który może jeździć szybciej niż prawo na to pozwala. Jeśli ktoś chce sobie kupić i jeździć po jakichś torach, to proszę bardzo. Na drogach publicznych nie ma miejsca na szybszą jazdę.

#motoryzacja #niepopularnaopinia
  • 233
  • Odpowiedz
  • 3
kierunkowskazu na rondzie


@Karton_bez_szkla: Sprzedaż samochodu bez ograniczenia, to tak jakby sprzedawać samochody z kierunkowskazem jako opcjonalne wyposażenie. To jest nonsens, rejestrować samochód który dosłownie służy do łamania przepisów.
  • Odpowiedz
@Serrrek: 150? I co to miałoby zmienić? Poniżej masz typa jadącego 150 przez miasto. To co teraz? Kaganiec na 100? Może na 50?

Problemem nie jest ani wysokość kary pieniężnej ani punkty karne ani nawet zabrane uprawnienia. Problemem jest brak nieuchronności kary oraz pobłażliwość sądów. Ludzie będą #!$%@?ć, bo wiedzą, że nic im za to nie grozi.
gomjeden - @Serrrek: 150? I co to miałoby zmienić? Poniżej masz typa jadącego 150 prz...
  • Odpowiedz
: a każdej osobie która nie ogarnia kręcenia kierownicą i kierunkowskazu na rondzie zabierać dożywotnio prawo jazdy.


@Karton_bez_szkla: Miras...
osobiscie widzialem jak baba dobijala do obwodnicy z pasa wlaczajacego.

I co zrobila? Ano otwarla szybe i sie wychylila zeby zobaczyc czy moze
  • Odpowiedz
@Serrrek idźmy krok dalej do miast 55km/h, do dużych aglomeracji ograniczenie max 90 km/h na autostrady 145 km/h. Z możliwością aktualizowania limitów i zdalnego unieruchamiania pojazdów. Płatność za paliwo wirtualnym Orlen coinem przypisywanym do karty vitapay. ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Serrrek: Absolutnie nie ma zgody na takie praktyki. rozumiem jeszcze dać kaganiec na 250-270, ale nie na 150.
Ja czasami jak chce wyprzedzić ciąg samochodów na ekspresówce muszę rozpędzić się do 160. W przypadku ogranicznika nie mógłbym już tego zrobić. Często potrzebujesz przyspieszyć, przycisnąć aby czegoś uniknąć z kagańcem byś tego nie zrobił.

żadnych ograniczeń wolności, a same ograniczenia prędkości w Polsce bym podniósł, ekspresówki 160, autostrady 180, miasto suche
  • Odpowiedz
@gomjeden jaka pobłażliwość w Lublinie kilka dni temu zatrzymali typa co ma 10 zakazów prowadzenia z trzech różnych sądów i ma to gdzieś, i jeździ dalej. Tutaj powinni gości zamykać albo tatułować na głupim cymbale znaczek przekreślonej kierownicy jak dawniej na myśliwcach strącenia, wtedy każdy by widział, że debil i jak wsiada za kierownicę to trzeba go zgłosić.
  • Odpowiedz
@Serrrek: społeczeństwo jeszcze nie dojrzało do takich rzeczy
to tak jakbyś poszedł do średniowiecznego chłopa i powiedział mu że jego dziecko powinno obowiązkowo chodzić do szkoły zamiast orać pole, no nie przekonasz chłopa
  • Odpowiedz
  • 361
to tak jakbyś poszedł do średniowiecznego chłopa i powiedział mu że jego dziecko powinno obowiązkowo chodzić do szkoły zamiast orać pole, no nie przekonasz chłopa


@Kouros: Myślę że im wcześniej powstanie taki zakaz, tym szybciej najgłupsza część społeczeństwa się do tego przyzwyczai. Myślę że po 10 latach nikt by nawet już nie podniósł tego tematu, może poza Korwinem, albo jego następcą.
  • Odpowiedz
@Serrrek: problem może rozwiązać zaawansowany system monitorowania prędkości, kamery na każdym skrzyżowaniu, odcinkowy pomiar prędkości, likwidacja oznaczonych fotoradarów. Cały system monitorowania prędkości i przemieszczania się pojazdów. Nie trzeba ograniczać mocy samochodów, wystarczy zastosować inne metody.
Spowodowanie wypadku drogowego czy kolizji gdzie jeden pojazd jechał powyżej prędkości dozwolonej powinno skutkować współudziałem nawet jeżeli sprawcą jest ten drugi.
  • Odpowiedz
  • 9
problem może rozwiązać zaawansowany system monitorowania prędkości, kamery na każdym skrzyżowaniu, odcinkowy pomiar prędkości, likwidacja oznaczonych fotoradarów.


Jak najbardziej, fotoradarów powinno być więcej, i powinny być poukrywane. Odcinkowe pomiary też, ale one nie do końca rozwiązują problem.

Nie trzeba ograniczać mocy samochodów


Jasne,
  • Odpowiedz
Wyższe inteligentnie istoty zza Odry sobie pomykają po swoich autostradach 200 czy 300km/h. Wyznawcom herbu cebuli oferujemy niższe place i symboliczny łańcuch jazdy niższym prędkościami.

Głosem Czubówny: istoty te wydają się mieć przywiązanie do represji we krwi
  • Odpowiedz