Wpis z mikrobloga

Bylem dzisiaj w paczkomacie odebrać nową elektronike. Zastałem uszkodzona paczkę, więc nawet nie otwierałem jej, tylko od razu kliknałem w appce inpostu, zeby ją wzrocić. Nauczony doświadczeniami (mialem juz sytuacje z piekarnikiem, ze tesciowa odebrala uszkodzony karton, licząc ze tylko karton jest popsuty i potem byl problem, bo "trzeba bylo nie przyjmowac nieuszkodzonej" przerzucając winę na nas ( ͡° ͜ʖ ͡°) tzw. gorący kamień)

I teraz sytuacja wyglada nastepujaco: elektronika byla kupowana przez allegro. Czy mam wysłać tam jakąś dodatkową wiadomośc, a może kliknac zwrot, jest kilka opcji?? Chciałbym w sumie w rezultacie zamiast zwrotu kasy dostac dzialajacy glosnik w niepopsutym opakowaniu.

#inpost #kurier #paczkomaty #pytanie #allegro
  • 2
  • Odpowiedz
  • 0
@Michal_Spira
Zgłosiłeś reklamację z poziomu ekranu maszyny? W takim przypadku przesyłka trafi do oddziału, gdzie będzie czekać na decyzję. Nadawca powinien zostać poinformowany przez Inpost, ale polecam dać mu znać o uszkodzeniu, bo ludzie często przypadkowo klikają przycisk zgłoś uwagi do przesyłki.

Ustawowy termin rozpatrzenie reklamacji pocztowej w obrocie krajowym to 30 dni, od dnia zgłoszenia kompletnej reklamacji. Nie może on być przedłużony.
  • Odpowiedz