Wpis z mikrobloga

@Rustyyyy: lans, moda i owczy pęd, wybrać kilka sekund nieco mniej wygodnego wysiadania na rzecz kilku godzin walczenia na drodze przy prędkości nieco wyższej niż autostradowej i znosić większy hałas przez słabszą aerodynamikę, gorsza sterowność przy teście łosia, słabsze przyśpieszenie, większe spalanie i marnowanie czasu na tankowanie
  • Odpowiedz
No właśnie dlaczego? Skoro wsiada się tak samo wygodnie, a w sumie nawet wygodniej. Mają wyższą pozycję, więcej przestrzeni i są praktyczniejsze. Dlaczego je więc wyparły?


@PiotrFr:

Odpowiedź jest prosta - moda i prezencja. Minivan kojarzy się z wąsatym Januszem z tłustą żoną, który rano wiezie piątkę gówniaków do przedszkola, a potem targa świniaki na targ lub betoniarkę na budowę. W suvie wypierdek półtorametra-w-kapeluszu i w okularach może poczuć się
  • Odpowiedz
@robertx ja mam 32 lata, w 2018 kupiłem nowe auto z salonu którym pojeździłem 4 lata, teraz w 2022 kolejne. Oba to liftbacki dosyć niskie i powiem szczerze mimo że nie nawidze suvow, to nie wiem czy takiego auta nie kupię ze względu na wsiadanie i dzieciaki
  • Odpowiedz
@kasztan00: napisałem to już wyżej w którymś komentarzu. Więc sam widzisz że jakieś tłumaczenie o wygodzie czy praktyczności to wymysły. Każdy chce być po prostu młody i aktywny ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@jaavi666: Ja jestem w podobnym wieku i sytuacji co ty tylko mam już dzieci i gdybym miał jeszcze raz wybierać to byłby to suv właśnie ze względu na dzieci
  • Odpowiedz
Każdy chce być po prostu młody i aktywny


@PiotrFr:

Kłopot w tym, że jak taki się zapakuje w SUVa, jak to przykładowe XC40 podane gdzieś tam wyżej, to zamiast młodego i aktywnego staje się z automatu zgrzybiałym nudziarzem ( ͡° ͜ʖ ͡°) A przynajmniej od razu widać, że jest to ktoś, kto traktuje samochód na równi ze sprzętem AGD, czyli nie interesuje się motoryzacją, nie czerpie
  • Odpowiedz
@yahoomlody: do mustanga się w #!$%@? niewygodnie wsiada. Co innego jazda ale wsiadanie to jakiś dramat. O ile mając te 20 czy 30 lat nie odczujesz o tyle jak zaczną się problemy z plecami itp to docenisz wyższe samochody :-)
  • Odpowiedz
pozycja w takim aucie jest przecież beznadziejna, siedzisz wysoko, nie czujesz samochodu, w skrajnych sytuacjach nie widzisz, czy jakieś zwierzę nie wbiega ci na drogę, bo jest poza twoim polem widzenia.


@kogut_20: Miałem taką nauczycielkę od języka niemieckiego w liceum która jeździła starym audi a4 i później jej mąż kupił jeepa, jako jedną z głównych jego zalet wymieniała uwaga to, ze się wysoko siedzi jak w tirze dosłownie jej słowa,
  • Odpowiedz
i zajmuje całą przestrzeń, poza tym nawet zakupów nie włożysz. To tutaj zobacz sobie jak wygląda przestrzeń corolli kombi (tak, wiem, segment wyżej, jakoś nie robią yaris kombi xD)


@jozef-dzierzynski: Ja to nie wiem, wy to teraz potrzebujecie do wszystkiego samochodu wielkości volkswagena transportera.
  • Odpowiedz
@robertx maja prawo ale nie jest to norma, a skoro mówisz, że KIEDYS BEDZIESZ MIAL TYLE LAT CO JA TO ZOBACZYSZ to znaczy, że uznajesz to za normę. Ja mam 30 lat, #!$%@? na siłowni, chodzę na basen, biegam i cieszę się że nie zalegam na dupie przed telewizorem żeby być 30letnim starcem xD
  • Odpowiedz
bo samochodu z salonu nie kupuje najczęściej 20 kilku latek tylko ludzie jednak trochę już starsi którzy doceniają tak banalne rzeczy jak komfort wsiadania czy wysiadania z samochodu. A ten w wyższych samochodach jest nieporównywalnie większy niż w samochodach które są po prostu niższe.

Wsadź dziecko w foteliku do „rodzinnego kombi” i wsadź dziecko w foteliku do suva. Robisz tą czynność kilka razy dziennie. Wybierając auto nie zwracasz na to uwagi? (
ibilon - >bo samochodu z salonu nie kupuje najczęściej 20 kilku latek tylko ludzie je...

źródło: Citroen-Berlingo

Pobierz
  • Odpowiedz