Wpis z mikrobloga

@Rustyyyy: bo samochodu z salonu nie kupuje najczęściej 20 kilku latek tylko ludzie jednak trochę już starsi którzy doceniają tak banalne rzeczy jak komfort wsiadania czy wysiadania z samochodu. A ten w wyższych samochodach jest nieporównywalnie większy niż w samochodach które są po prostu niższe.
  • Odpowiedz
@robertx: czyli że wcześniej tylko młodzi kupowali?
Gdyby ludziom zależało na komforcie wsiadania i jazdy to wybierali by minivany a nie SUVy/crossovery
  • Odpowiedz
  • 0
@robertx: To zgaduje że w ostatnich latach średni wiek klienta na nowy samochód rośnie.
Pamiętaj że obrazek nie porównuje crossovera do samochodu sportowego, tylko do rodzinnego kombi
  • Odpowiedz
@PiotrFr: Czyli wcześniej suvów/crossoverów nie było w ofercie albo jeśli były to były to pojedyncze modele. Zanim pojawiły się suvy i inne takie właśnie minivany były dość popularne ale ich „problemem” był ich rozmiar który nie każdemu pasował. Suvy zwyczajnie wypchnęły minivany z rynku
  • Odpowiedz
@Rustyyyy: Wsadź dziecko w foteliku do „rodzinnego kombi” i wsadź dziecko w foteliku do suva. Robisz tą czynność kilka razy dziennie. Wybierając auto nie zwracasz na to uwagi? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Sam mam w domu dwa kombi ale po prostu rozumiem ludzi którzy kupują suvy ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 8
@robertx: no dobra w przypadku Volvo jestem w stanie w to uwierzyć.
Ale czy starzy ludzie w np miastach też kupują takie samochody?
Młodzi ludzie też kupują takie samochody i widać to w miastach. Może wpływa na to niski testosteron przez zanieczyszczenie środowiska mikro plastikiem
Rustyyyy - @robertx: no dobra w przypadku Volvo jestem w stanie w to uwierzyć.
Ale cz...

źródło: IMG_6008

Pobierz
  • Odpowiedz
@Rustyyyy: Nie twierdzę że młodzi ludzie nie kupią suvów - twierdzę że targetem producentów jest ich klient który ma konkretne oczekiwania a nie wykopki ( ͡º ͜ʖ͡º) Suvy pomimo swoich wad mają też zalety, także w mieście - np są wyżej zawieszone, podjadą pod każdy krawężnik itp.

Dodatkowo to „młodzi” ludzie zazwyczaj mają dzieci i jeśli kupują nowy samochód to komfort podróżowania / wkładania i
  • Odpowiedz
@robertx:

minivany były dość popularne ale ich „problemem” był ich rozmiar który nie każdemu pasował


Jest dokładnie odwrotnie. W porównaniu do suva/crossovera minivan jest mniejszy zewnętrznie przy takiej samej przestrzeni w
  • Odpowiedz
czyli że wcześniej tylko młodzi kupowali?

Gdyby ludziom zależało na komforcie wsiadania i jazdy to wybierali by minivany a nie SUVy/crossovery


@PiotrFr: Ma rację w tej konkretnej kwestii. @robertx Tak. Komfort wsiadania w wyższych samochodach jest nieporównywalnie wyższy, szczególnie jak takie auto posiada kobieta 160 wzrostu która wsiadając robi długi ruch nogą jakby chciało ominąć kałużę na chodniku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
To zgaduje że w ostatnich latach średni wiek klienta na nowy samochód rośnie.


@Rustyyyy: Nie prawda, żyjemy w społeczeństwie wysoko rozwiniętym które stosunkowo szybko się bogaci, a przynajmniej bierze auta. Kiedyś nowe auto = było praktycznie z ludźmi którzy byli już na emeryturze dziś chociażby multum influencerów takowe bierze a to jest tylko jedna nisza z wielu.
  • Odpowiedz