Wpis z mikrobloga

Nie twierdzę że młodzi ludzie nie kupią suvów - twierdzę że targetem producentów jest ich klient który ma konkretne oczekiwania a nie wykopki


@robertx: Bo ty wiesz kim są wykopki i jakie mają oczekiwania odnośnie samochodów.
  • Odpowiedz
pokazujesz jednego z najmniejszych suvów gdzie w bagażniku to i Popiełuszko by się nie zmieścił i to ma być argument? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@robertx: może dlatego że to jest odpowiednik cenowy kompakta w kombi? żeby porównanie miało sens trzeba patrzeć na podobne ceny, bo okej, można dopłacić 100k i kupić coś większego ale wtedy porównanie będzie z dupy.
  • Odpowiedz
@kogut_20: Ale wiesz że pomiędzy ciągnikiem siodłowym a samochodem mającym fotele 10 cm nad ziemią jest jeszcze cala masa innych pojazdów? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Akurat pomagam mojej mamie wybrać samochód dla niej od kilku miesięcy i pomimo tego że nigdy nie jeździła niczym „większym” i przebiegi robi wręcz śmieszne, po kilku jazdach próbnych jest zdecydowana na jakiegoś małego suva właśnie ze względu na komfort wsiadania/wysiadania
  • Odpowiedz
Zdajesz sobie sprawę że świat tak nie wygląda?

Kiedyś samochody były tańsze i wynikało to z mniejszej ilości obowiązkowego wyposażenia


@Rustyyyy: Gówno prawda, samochody były tańsze, ale mialeś 700 zł wypłaty, później 1200-1500 wypłaty to samochody też były droższe tak działa inflacja. Nie pisz nic o świecie kiedy w USA na przykład ludzie ponownie wrociliby do kombi bardzo chętnie bo się okazuje, że są na przyklad lżejsze i mniej palą
  • Odpowiedz
@jozef-dzierzynski: Czemu porownujesz dwa różne auta? Megane to klasa wyżej niż Captur który to jest podwyższonym Clio. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czemu Panowie mylicie pojęcia? Crossover to po prostu podwyższone auto danej klasy Clio = Captur. Prawdziwe SUVy to dopiero jakieś BMW X3 i wyżej. Wtedy czuc zalety SUVa czyli przestrzeń w środku nad głowami, wsiadanie, wysoka pozycja za kierownicą, znacznie większy bagażnik niż kombii do
  • Odpowiedz
@robertx pozycja w takim aucie jest przecież beznadziejna, siedzisz wysoko, nie czujesz samochodu, w skrajnych sytuacjach nie widzisz, czy jakieś zwierzę nie wbiega ci na drogę, bo jest poza twoim polem widzenia. Wsiadanie wysoko dla starszej osoby jest "wygodne" przez krótki czas, bo wiąże się też z wysiadaniem, co jest o wiele trudniejsze w pewnym wieku i przy niektórych schorzeniach.
  • Odpowiedz
@kogut_20: W takim razie pozycja za kierownicą to kwestia gustu i oczekiwań, dla jednego będzie w sam raz dla drugiego #!$%@?.
Co do wsiadania i wysiadania to niestety nie masz racji i łatwo to udowodnić - usiądź sobie na podłodze i podnieś się z niej, a usiądź sobie na krześle i podnieś się z niego. W którym przypadku było Ci łatwiej/wygodniej to zrobić?

W samochodach jest dokładnie tak samo.
  • Odpowiedz
@MercedesBenizPolska: W ogóle to co się dzieje na rynku nowych samochodów to jest dramat. Z pełną świadomością kupiłem sobie kilka miesięcy temu 20 letnie auto i w nie sobie inwestuje mimo tego że mógłbym kupić coś nowego ale silniki 1.0 czy 1.2 to jest jakaś pomyłka
  • Odpowiedz
@robertx jakiego gustu i oczekiwań? Normalnym jest, że siedząc niżej i dalej lepiej czujesz samochód, bo tak działa fizyka, tak działają przeciążenia etc. W sam raz może być w słoneczny lipiec, jak dojedzie do tego śnieg, deszcz, mgła itd. to dopiero wtedy się okazuje, jak bardzo źle ludzie dobierają samochody i swoje pozycje za kierownicą.
Co do przykładu z krzesłem i podłogą: XD. O wiele łatwiej jest wsunąć się na dół
  • Odpowiedz
@kogut_20: Nie próbuje Cię przekonać tylko pokazać inny punkt widzenia kolego. Co jeszcze mogę powiedzieć, spróbuj może jak będziesz w jakimś salonie sam wejść/wyjść do kilku takich samochodów suv/kombi i potem sam oceń
  • Odpowiedz