Wpis z mikrobloga

@Major_Kogz: z jakiegoś powodu te auta strasznie tracą na wartości i są tanie, również z jakiegoś powodu nikt nierobi silników skyactiv.
Gdyby nie to, że jest turbo śliczna była by taką Alfą lite układaną warstwowo na złomie
  • Odpowiedz
  • 0
@MisterMinister dylemat mam z tego względu, że przyda mi się zaraz auto na długie dystane i myślałem właśnie o a4 w dieslu a sentyment do Mazdy dlatego, że miałem i nigdy mnie nie zawiodła przynajmniej starsza generacj
  • Odpowiedz
@Major_Kogz: kolega jak kupił nowe to z salonu nie wyjechał bo się zepsuło i to nie ściema niestety. Później z rudym problemy, Chociaż ja nowe bmw jak wziąłem to zanim zrobiłem 1000km to byłem 3x w serwisie. A nie mogłem nowego samochodu zatankować bo wlew paliwa odbijał każdy pistolet. Do tego problemy z softem i siłownikami klapy bagażnika. Teraz to loteria z tymi samochodami, zwłaszcza nowymi, ale fakt jak mialem
  • Odpowiedz
@Major_Kogz na początku roku próbowałem sprzedać mazdę 6, udało się po miesiącu w cenie poniżej rynkowej, nikt się nią nie interesował.
Także wybrałbym audi z 2.0t które będzie bardziej dynamiczne niż 2.5 w Mazdzie. Do tego lepszy automat.
  • Odpowiedz
@Major_Kogz kupiliśmy handlowemu A4 B9 w 2020 roku, ale diesel 150KM (czy tam 163KM, ale to jakiś mild hybrid, te 13KM jest z elektryki chyba). Do tej pory ma zrobione 140kkm, przeglądy robione zgodnie z książką serwisową czyli zdecydowanie zbyt rzadko i nic się nie dzieje. Sorki, fotel mu skrzypiał po odbiorze ale poprawili, z usterek to tyle.
  • Odpowiedz
@Major_Kogz: kuzyn miał 6 2020r. salon 2,5 benzyna po 3 latach wyleczył się z Mazdy całkowicie. Problem z pirotechniką maski silnika (jakiś system ochrony pieszych przy zderzeniu), 3 wizyty w serwisie problem i tak nie został rozwiązany + wymiana skrzyni biegów xD Narzekał też na słabą dynamikę szczególnie z dołu i duże spalanie, dostał Insignie 1.5t 140km jako samochód zastępczy i w mieście się dużo lepiej sprawdzała. Jak robisz trasy
  • Odpowiedz