Wpis z mikrobloga

#pytaniedoeksperta #handel #lidl

Zgłosiłem w lidlu reklamację pompowanej deski sup w ramach rękojmi, a nie gwarancji (co podkreśliłem w 3 oddzielnych miejscach) - przy zaworze wycieka powietrze z wnętrza. Centrum obsługi Lidl przekierowało mnie do zewnętrznego centrum serwisowego w Niemczech, a centrum właśnie mi napisało, że moje zgłoszenie przekazali do producenta. W ramach rękojmi za reklamację odpowiada sprzedawca, ale czy może obsługę tego scedowac na zewnętrzny podmiot? Czy robią mnie w trombę?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jaguarbuz: korpo mają swoje procedury, które są jak wóz w koleinach. Trzeba narzucać kamieni, żeby z nich wyskoczył. I jeszcze pewnie działają wg niemieckiego prawa jak to korpo. Pytanie czego zażądałeś? Naprawy, wymiany na produkt bez wad?
  • Odpowiedz