Wpis z mikrobloga

Hej mirki, mirkówny - na co zwracaliście uwagę przy wykończeniu swojego mieszkania?
Czego absolutnie byście nie powtórzyli, a jakie rzeczy/porady były strzałem w dziesiątkę i polecacie je innym?

Biorę się właśnie za wykończenie, ale przyznam że nie mam zbyt dużego doświadczenia i zastanawiam się co się sprawdzi a co nie.

Biorę po 200 zł od każdego z Państwa i słucham uprzejmie! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kilka rzeczy nad którymi się waham:

- lodówka side by side vs zwykła (zawsze mi się marzyła, ale słyszałem niepochlebne opinie o ciasnocie side by side)
- lite drewno vs deska barlinecka
- pralka i suszarka w zabudowanej szafie (nie ma za bardzo innej opcji żeby je wcisnąć)
- karnisz vs plisy w salonie

#wykonczenia #remont #remontujzwykopem #mieszkaniedeweloperskie #dom #agd
  • 10
  • Odpowiedz
  • 0
@eugeniusz_geniusz: sorry - nie sprecyzowałem: sporo osób mówiło mi że pomimo teoretycznie większej pojemności, szafki są węższe przez co ciężko upchać rzeczy i nie wszystko się mieści tak jak w standardowej lodówce.
  • Odpowiedz
@sindarin2: ja też przygotowuje się do wykańczania, ale z mojego pkt widzenia praktyczność jest ważniejsza od wyglądu. Rzeczy na które przede wszystkim zwracam uwagę:
- w kuchni pod blatem tylko i wyłącznie szuflady (ewentualnie jakieś cargo), żadnej szafki chyba, że chcesz klęczeć przy szukaniu
- jeżeli tylko masz miejsce, to piekarnik rób w słupku
- nieważne co mówią, jak tylko masz miejsce to zmywarkę bierz 60
- warto dołożyć do lepszego
  • Odpowiedz
@sindarin2: Weź projektantkę.
Lodówka każda byle nie w zabudowie. Dasz 5k za lodówkę z szafką i dostaniesz gówno o poj 250-300l, klasie energetycznej D/E.
Bosh ma fajne rozwiązanie licowane drzwi i frez do otwierania na bocznej krawędzi, a nie od spodu, czyli tam gdzie i tak każdy ją łapie.
Wybij sobie z głowy drewnianą podłogę. Połóż panele Quick Step najlepiej. Chyba, że masz za dużo kasy, ale dodam, że ja na
  • Odpowiedz
  • 0