Wpis z mikrobloga

@matiJ: @hrumque jakiś konkretny model może? Chciałbym coś w ABS i PET coś popróbować. Jestem amatorem w temacie. Nie przeszkadza mi, że będę musiał nauczyć się obsługi i bawić się w konfigurację ręczną ale możliwe chciałbym uniknąć p---------a się jak z enderem, że połowę rzeczy trzeba w drukarce wymienić, żeby działała. Możliwe też by druk był szybki do szybkiego prototypownia rzeczy. Górny budżet, powiedzmy, że ~2K.

Tak sobie jeszcze
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
@Kryspin013 P1S lub jeżeli budżet Ci pozwoliło X1C. A1 jest bez komory, da radę z ABS i ASA ale raczej z małymi elementami.

Możesz też wziąć pod uwagę Qidi Q1 pro albo FlashForge Adventure 5m Pro
  • Odpowiedz
konkretny model może? Chciałbym coś w ABS i PET


@Kryspin013: O ile PET jakoś (zależnie od geometrii modelu) idzie na enderowych nieobudowanych wynalazkach, albo na A1/A1mini - to ABS (a raczej polecam ASA - taki znacznie lepszy a łatwiejszy w druku ABS) wymaga komory, bo inaczej się powykrzywia i odpadnie od stołu.
Zostaje więć tylko wybór - P1S lub X1C. Jak nie ma kasy to P1s. A jak jest więcej
  • Odpowiedz
@Kryspin013 nada się, choć nie wie. czy dają w standardzie utwardzanie rsdełjo i dysze - jeśli nie to grosze kosztuje, to na razie używać a jak się szybciej zużyje to wymienisz.
  • Odpowiedz
Według ich wiki p1s sobie radzi z ich filamentami CF.


@Kryspin013: radzić sobie radzi, ale kwestia żywotności. Pamiętaj tylko, by z CF i innych "szorstkich" drukować bezpośrednio, a nie przez AMS - bo przepiłuje plastikowe prowadnice i elementy feederów w ams.
Ale jak sam widzisz - dysza to materiał eksploatacyjny, najwyżej wymienisz (kilka minut za pierwszym razem, poniżej minuty następne wymiany ;) )
  • Odpowiedz
@Kryspin013: radzić sobie radzi, ale kwestia żywotności. Pamiętaj tylko, by z CF i innych "szorstkich" drukować bezpośrednio, a nie przez AMS


@hrumque: ehh xD A wziąłem AMS by właśnie tam pieprznąć CF i by nie łapały wilgoci xD
  • Odpowiedz