Aktywne Wpisy

pciem +115
Mój sąsiad daje lekcje p----------o puzonu od 9 do 18. Codziennie. Jestem na skraju załamania.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.
Mirki, ja już nie daję rady. Nie wiem, komu podpadłem w poprzednim życiu, ale chyba komuś bardzo, bo teraz odpokutowuję w dźwiękowym piekle. Studiuję chemię, mam sesję, próbuję wbić do łba jakieś chore mechanizmy reakcji, a co robi mój sąsiad? Prowadzi puzonowe tortury w trybie full-time.
Od 10 do 18. A czasem już od 9, jak się dobrze rozpędzi.

new-object +216
5 lat więzienia i 10 lat zakazu prowadzenia pojazdów xD
I tłumaczenie
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD
I tłumaczenie
Oskarżony jest osobą uzależnioną od social mediów
^ słowa prokuratora, a nie adwokata XD

źródło: image
Pobierz
Od czasów wynalezienia tokarki, która rozpędziła swoimi obrotami rewolucję przemysłową mieliśmy 200 lat względnego prosperity, z czego pierwsze 100-150 lat to był czas, aby skumulować kapitał w różnych rodach, klanach, socjetach i państwach. Teraz płyniemy tylko na zasadzie rozpędzonego koła zamachowego, ale brakuje już momentu dla nowych pokoleń.
Stawki za prawo do życia tylko rosną, a bez kapitału początkowego, dobrego urodzenia, jesteś skazany na bycie niewolnikiem zobowiązań.
#przemyslenia #antynatalizm #praca #antykapitalizm
inwestycje = zagrabienie skumulowanym kapitałem ziem i mieszkań, aby ludzie, którzy jeszcze się nie narodzili, mieli jeszcze ciężej w zdobyciu tego podstawowego dobra. Na koniec jeszcze usłyszą, że nie muszą przecież żyć tutaj, jak ich nie stać.
@Iskaryota: Tak, na pewno, powiedz to obecnym najbogatszym ludziom świata np takiemu Gatesowi xd
Niewolnikiem jesteś zawsze, tzn. do momentu aż