Wpis z mikrobloga

Mirki! Stoję właśnie przed zakupem pierwszej zmywarki 45 cm w zabudowie do kuchni. Totalnie jestem zielony w tym temacie. Czy możecie polecić jakąś firmę, konkretny model? Na co zwracać uwagę, jakieś bardzo przydatne funkcje? Wszelkie rady mile widziane. Półka cenowa - średnia. Myślałem, żeby wydać około 2500 zł max, ale nie wiem czy się zmieszczę z czymś sensownym. #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie #agd #zakupy #elektronika #kuchnia #meble
  • 199
  • Odpowiedz
@Doxori WHIRLPOOL robi a dzień dzisiejszy bardzo dobre zmywarki i nie ma problemu z częściami do niej jeżeli coś się popsuje, ewentualnie BOSCH ale ich cena jest wyższa niż poprzednika
  • Odpowiedz
@Doxori: podbijam temat szuflady - skrzyneczka nie jest tak efektywna i zajmuje dużo miejsca, co jest cenne przy małej zmywarce. uważaj na to, czy sama się otwiera, ja mam tę funkcję i lubię, ale słyszałam, że potrafi wyrządzić szkody drewnianym blatom. ;)
  • Odpowiedz
@Doxori: ja mam Electrolux i jest mega dobrze, też 45
To co lubię to światełko, że pracuje, na każdym trybie otwiera się sama i ma osobno szufladę na sztućce
No i wcale nie była kosmicznie droga
  • Odpowiedz
@Doxori: też niedługo będę zakupem, wiec podzielę się moimi spostrzeżeniami. Jeśli chodzi o firmę, to generalnie większość poleca bosch, siemens, elektrolux. Ja wybrałem tego ostatniego.

Niektórzy piszą, żeby brać modele ze stalowym dnem. Z tego co czytałem i się dowiadywałem, to nie ma to żadnego znaczenia. Plastikowe zbiorniki są robione w całości, bez łączeń, więc nic nie pęknie. Stal to jedynie kwestia estetyczna i może bardziej higieniczna (wytrzyma nieco większe temperatury),
  • Odpowiedz
  • 16
Sprawdź ofertę Ikei. Oni sprzedają markowe zmywarki (bosch, Electrolux etc) z bezpłatną 5-letnią gwarancją
  • Odpowiedz