Wpis z mikrobloga

TL;DR zostałem bez kasku
Na początku sezonu( jeszcze w lutym) zorientowałem się, że moje zapięcie kasku nie działa poprawnie i brakuje tam sprężynki (mikrometryczne zapięcie). Odezwałem się do HJC Polska z pytaniem czy są w stanie mi pomóc. Brak odpowiedzi.
Napisałem do HJC EUROPE, odpisali, abym szukał pomocy u sprzedawcy i pomogą rozwiązać problem.

Sklep 4ride wyraził chęć pomocy, a HJC nawet zaproponowało te kask testowy, który finalnie odmówiłem.
Zawiozłem kask do sklepu przed końcem marca. Kilka razy dzwoniłem do sklepu, bo lubi im się zapominać nawet o bieżących zamówieniach internetowych.
Z informacji jakie udało sie pozyskać przez 2 miesiące to fakt, że kask jest w naprawie, ale nie wiedzą kiedy go odzyskam.
Naprawiłbym to sam, gdyby wysłali mi małą sprężynkę, ale rozumiem ich troskę o bezpieczeństwo Klienta (nie ma miejsca na pomyłkę).

Sklep 4ride nie dał mi żadnego dokumentu, że zostawiłem im swój kask. Do HJC Polska nie idzie się dodzwonić, bo nie wiadomo kto jest teraz autoryzowanym dystrybutorem (skasowali w międzyczasie swoje konta na FB i IG). Za chwile czerwiec, a ja zostałem bez kasku i rozmyślam kupno nowego ()(starego modelu)

Bo w styczniu kupiłem sobie nową szybę do tego kasku (hjc i70)
#motocykle

Jak żyć?
  • 23
  • Odpowiedz
@wiktorbo: Mam porównanie bo używałem GT Air 2 i 3 i niedawno Araia (X4 i X5), generalnie #!$%@? pan jak potłuczony, ale jak próbujesz stawać na kasku żeby sprawdzić jak pracuje to nie mam więcej pytań i kończę te wywody bo to nie ma sensu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz